2

بررسی جدیدترین پرونده تبانی فوتبال ایران

  • کد خبر : 128843
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ برتر، تحقیقات رسمی خود درباره احتمال تبانی در بازی پلی آف لیگ آزادگان بین دو تیم پیکان و سیاه جامگان را آغاز کرد. افق نیوز/درست یک روز بعد از پایان بازی برگشت پلی‌آف لیگ آزادگان بین دو تیم پیکان و سیاه جامگان، گزارشی محرمانه به علیرضا علیپور و همکارانش […]

کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ برتر، تحقیقات رسمی خود درباره احتمال تبانی در بازی پلی آف لیگ آزادگان بین دو تیم پیکان و سیاه جامگان را آغاز کرد.

افق نیوز/درست یک روز بعد از پایان بازی برگشت پلی‌آف لیگ آزادگان بین دو تیم پیکان و سیاه جامگان، گزارشی محرمانه به علیرضا علیپور و همکارانش در سازمان لیگ مبنی به شائبه کم کاری چهار بازیکن سیاه جامگان در این مسابقه رسید. کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ بلافاصله بعد از دریافت این گزارش، فیلم بازی برگشت پلی‌آف را بازبینی کرد و پس از آن با مدیران این باشگاه تماس‌هایی گرفه شد تا از صحت وسقم این خبر، اطلاعات کافی به دست بیاید.
ماحصل این اتفاق به جریان افتادن پرونده جدید تبانی در حساس ترین بازی فصل لیگ آزادگان بود. شنیده می شود اخیرا چهار بازیکن سیاه جامگان به  خاطر شائبه تبانی به سازمان لیگ احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفته اند. در حال حاضر هم علیرضا علیپور پنج کارشناس خبره را برای بررسی عملکرد فنی این چهار بازیکن در بازی برگشت پلی‌آف لیگ آزادگان مامور کرده است. در شرایط کنونی مدیران سازمان لیگ تصمیم گرفته اند بدون جو سازی رسانه ای رسیدگی به این پرونده جنجالی را به پایان برساننند. در صورت محرز شدن تبانی، قرار است کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ با همراهی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تحقیقات مربوط به چگونگی ایجاد ارتباط با این چهار بازیکن برای تبانی را آغاز کنند. برای این کار قرار است پای مراجع امنیتی و قضایی هم به پرونده برای این تحقیقات باز شود. بدون تردید پرینت تلفن این چهار بازیکن تاثیر بسیار زیادی روی سرنوشت این پرونده خواهد داشت. نکته مهم قضیه اینجا است که در صورت احراز تبانی باید دید سرنوشت تیم صعود کننده به لیگ برتر یعنی پیکان تهران به کجا خواهد رسید. ضمن اینکه  با این اتفاقات باز هم باید منتظر دعوای جدید علیرضا علیپور و فرهاد کاظمی که اصلا رابطه خوبی با هم ندارند باشیم. انتظار می رود مدیران سازمان لیگ هر جه سریعتر ابهامات درباره این پرونده را قبل از شروع لیگ برتر رفع کنند. به هر صورت نتیجه این پرونده تاثیر مستقیم روی بازی‌های لیگ برتر فصل آینده خواهد داشت. باید دید در آینده چه حوادثی پیرامون تازه ترین پرونده تبانی در فوتبال ایران رخ خواهد داد.
یکی از مسئولان سازمان لیگ برتر که تمایلی به افشای نامش نداشت در این رابطه به بانک ورزش می گوید:« ما بعد از اینکه خبر شائبه تبانی را دریافت کردیم، موضوع را با مدیران باشگاه در میان گذاشتیم. سپس چهار بازیکن را به سازمان لیگ احضار کردیم و توضیحاتشان را شنیدیم. حالا هم کارشناسان دارند به صورت تخصصی عملکرد این چهار بازیکن را در بازی دو بازی رفت و برگشت بررسی می کنند. فعلا باید منتظر پایان تحقیقات ماند»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=128843

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر