2

دیدار دو برادر شهید مفقودالاثر پس از ۳۱ سال +تصاویر

  • کد خبر : 129329
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برادران شهید گلچینی که هر دو در عملیات خیبر با هم به شهادت رسیده بودند و پیکر مطهرشان مفقود شده بود، بعد از گذشت ۳۱ سال هویتشان شناسایی و در کنار هم به خاک سپرده خواهند شد.

به گزارش جماران، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با تسنیم گفت: پیکر مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس، پاسدار شهید عبد الرحمان گلچینی ۲۰ ساله و پاسدار شهید علیرضا گلچینی ۲۲ ساله که هر دو در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون با هم به شهادت رسیده بودند، در باغ موزه دفاع مقدس تهران در کنار هم آرام می‌گیرند.

 

وی افزود: پیکر مطهر شهید عبد الرحمان گلچینی عضو ستاد مرکزی سپاه در عملیات جستجوی کمیته مفقودین در سال ۹۰ کشف شده و به عنوان شهید گمنام در باغ موزه دفاع مقدس به خاک سپرده شده بود. او از برادر شهیدش علیرضا گلچینی فرمانده گردان عمار از لشگر ۱۰ سید الشهدا نیز تا چند روز دیگر در باغ موزه دفاع مقدس استقبال خواهد کرد.

سردار باقرزاده در ادامه تصریح کرد: این دو شهید عزیز طی روزهای اخیر و با استفاده از آزمایش DNA هویتشان شناسایی و بنا به پیشنهاد کمیته جستجوی مفقودین و موافقت خانواده و سردار خضرایی رئیس باغ موزه دفاع مقدس در کنار یکدیگر در باغ موزه دفاع مقدس تهران آرام خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=129329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر