2

دومین شکست سپاهان اصفهان در فصل جاری لیگ برتر

  • کد خبر : 13041
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۱

ششمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی فجرسپاسی شیراز مقابل سپاهان اصفهان آغاز شد. ششمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پنجشنبه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های فجرسپاسی شیراز  و سپاهان اصفهان آغاز شد. دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز – سپاهان اصفهان که در ورزشگاه حافظیه […]

ششمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی فجرسپاسی شیراز مقابل سپاهان اصفهان آغاز شد. ششمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پنجشنبه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های فجرسپاسی شیراز  و سپاهان اصفهان آغاز شد.

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز – سپاهان اصفهان که در ورزشگاه حافظیه شیراز و با قضاوت شاهین حاج بابایی برگزار شد با برتری ۳ بر ۲ زردپوشان شیرازی به اتمام رسید.

در این بازی برای تیم فجرسپاسی شیراز مهدی رجب‌زاده (۱+۴۵ – پنالتی) و مهدی نظری (۸۱) و عباس کاظمیان (۱+۹۰) گل زدند و گل‌های تیم سپاهان توسط امید ابراهیمی (۱۹) و احمد جمشیدیان (۵۳) به ثمر رسید.

تیم فجرسپاسی با این پیروزی هشت امتیازی شد و پیش از برگزاری دیگر دیدارهای هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به رتبه هشتم جدول رده بندی این رقابت‌ها صعود کرد. تیم سپاهان نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل ۱+ بر سکوی پنجم جدول ایستاده است.این دومین شکست سپاهان اصفهان در فصل جاری لیگ برتر است. زردپوشان اصفهانی در هفته پنجم نیز مقابل نفت تهران تن به شکست داده بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر