1

امسال ۴۰۰ هزار دانشجوی جدید در دانش گاه علمی کاربردی پذیرش می شود

  • کد خبر : 13048
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۱

تعداد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی تا پایان امسال به بیش از یک میلیون نفر افزایش می یابد. رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در زنجان با اعلام اینکه هم اکنون ۸۰۰ هزاردانشجو درمراکزمختلف علمی و کاربردی مشغول به تحصیل اند گفت : امسال ۴۰۰ هزار دانشجوی جدید هم پذیرش می شود.پورعباس با اشاره به […]

تعداد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی تا پایان امسال به بیش از یک میلیون نفر افزایش می یابد. رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در زنجان با اعلام اینکه هم اکنون ۸۰۰ هزاردانشجو درمراکزمختلف علمی و کاربردی مشغول به تحصیل اند گفت : امسال ۴۰۰ هزار دانشجوی جدید هم پذیرش می شود.پورعباس با اشاره به اینکه ۸۰ درصد دانش آموختگان دانشگاههای علمی و کاربردی پارسال وارد بازار کار شدند، افزود: هزار رشته تحصیلی جدید منطبق با نیازهای محیط کار طراحی شده که به زودی اجرا خواهد شد.

وی همچنین ازپذیرش دانشجو دردوره های کارشناسی مهارت ارشد ازبهمن ماه امسال خبرداد.پورعباس همچنین دردیداربا استاندار زنجان به تدوین نظام جامع ملی مهارت اشاره کرد و گفت: تدوین نظام جامع ملی مهارت و فن آوری تحولی نو در حوزه اشتغال کشور است. رییس دانشگاه علمی و کاربردی کشور، توجه به آموزش مهارت ، برای ایجاد اشتغال کارآمد در کشور را یادآور شد و گفت : در آموزش های مهارتی ۵۰ درصد مطالب نظری و ۵۰ درصد مهارتی است که با برنامه ریزی های صورت گرفته این میزان ۷۰ به ۳۰ درصد تغییر خواهد یافت . وی، با اشاره به اینکه آموزش های مهارتی درمراکز صنعتی برخی استانها به صورت آزمایشی آغاز شده است ، افزود: آموزش های مهارتی موجب کشف استعدادها است. به گفته پورعباس هم اکنون در ۱۱۵ مرکز آموزش ملی مهارت در وزارت صنایع ایجاد شده است که در صورت فراهم شدن شرایط در دیگر بخش ها هم این مهم صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13048

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر