3

دایی:من به طرفداران شهرداری تبریز احترام خاصی قائلم

  • کد خبر : 13094
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷

علی دایی پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی با شهرداری تبریز با اشاره به اینکه تیمش می توانست با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود، اظهار داشت: ما این بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول کاملا سرتر از حریف بودیم و توانستیم دو گل بزنیم اما در نیمه دوم، بازیکنان ما […]

علی دایی پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی با شهرداری تبریز با اشاره به اینکه تیمش می توانست با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود، اظهار داشت: ما این بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول کاملا سرتر از حریف بودیم و توانستیم دو گل بزنیم اما در نیمه دوم، بازیکنان ما از فرصتهایی که به دست آوردند، نتوانستند استفاده کنند که اگر خودخواهی بازیکنانم نبود، می توانستیم سه امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.وی با بیان اینکه در بین دو نیمه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب حملات شهرداری باشند، تصریح کرد: من همیشه گفته ام که نتیجه دو بر صفر خطرناک ترین نتیجه است؛ چرا که در آن اگر حریف به یک گل برسد، برای زدن گل دوم روحیه و انگیزه مضاعفی پیدا می کند که در این بازی همان مسئله سبب شد تا ما خودمان دو امتیاز بازی را به راحتی از دست دهیم.

سرمربی تیم راه آهن در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که چرا تعویضهایی که شما انجام دادید، نتیجه برعکس داد و بازی دو برصفر برده، با نتیجه مساوی دو بر دو عوض شد؟ مدعی شد: من بهترین تعویضها را انجام دادم و تعویض اولم نیز بخاطر مصدومیت بازیکنم بود.

وی با اعتراض به تصمیم داور در صحنه اخراج بازیکن شهرداری که منجر به از دست رفتن موقعیت گلزنی برای تیم راه آهن شد، تاکید کرد: در حالیکه مهاجم تیم ما در دقیقه ۹۰ با گلر حریف تک به تک شده، کمی آن طرف تر داور بجای آوانتاژ دادن، خطای بازیکن شهرداری را اعلام می کند و بازی متوقف می شود که چنین تصمیمی را شما نمی توانید در هیچ جای دنیا ببینید.

دایی همچنین با انتقاد از عملکرد کمیته داوران، اظهار داشت: آقای عسگری بازی ما را نمی بیند اما مقابل ما جبهه می گیرد و خیلی حرف می زند!

وی در خصوص شعارهایی که تماشاگران علیه او در این بازی دادند، به شکل کاملا حرفه ای گفت: من به طرفداران شهرداری تبریز احترام خاصی قائلم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و راه آهن شهر ری از هفته ششم لیگ برتر که تا دقیقه ۷۷ با نتیجه دو بر صفر به نفع شاگردان علی دایی در جریان بود، در پایان با حساب مساوی دو بر دو خاتمه یافت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر