2

یکی از نقاط آغاز انحرافات تک‌روی و خروج از کار جمعی و گروهی است

  • کد خبر : 13254
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷

کامران باقری لنکرانی در نشست سالیانه دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه الزهرا، گفت: اگر با نگاه عبادت وارد کار تشکل شویم قطعا توقعات و نوع حضور و تعاملات با سایر اعضای تشکیلات متفاوت خواهد بود.وی ادامه داد: در یک تشکل دینی موضوع قدرت و قدرت‌طلبی معنا و مفهومی ندارد و اوج آرمان‌ این تشکل وصیت […]

کامران باقری لنکرانی در نشست سالیانه دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه الزهرا، گفت: اگر با نگاه عبادت وارد کار تشکل شویم قطعا توقعات و نوع حضور و تعاملات با سایر اعضای تشکیلات متفاوت خواهد بود.وی ادامه داد: در یک تشکل دینی موضوع قدرت و قدرت‌طلبی معنا و مفهومی ندارد و اوج آرمان‌ این تشکل وصیت به حق و وصیت به صبر است که این معیار و مصداق در هر تشکلی قابل عرضه است.

این عضو جبهه پایداری با تاکید بر رعایت اخلاق تشکیلاتی، اظهار کرد: یکی از نقاط آغاز انحرافات تک‌روی و خروج از کار جمعی و گروهی است که این بحران برای همه امکان‌پذیر است و هر کس غافل از کار جمعی و وصیت به صبر باشد دچار انحرافات جبران ناپذیری خواهد شد.

لنکرانی با اشاره به وجود نگاه دینی در تشکل‌ها، بیان کرد: لازم است در تشکل‌های دانشجویی به طور تخصصی‌تر به مباحث دینی توجه شود که از جمله آن کفر به طاغوت است که باید در همه عرصه‌های زندگی وجود داشته باشد.

وی افزود: آن کس که در مدیریت خود براساس تئوری‌های بیگانه حرکت می‌کند و در معادلات زندگی‌اش، خدایی بودن و رضایت الهی در درجه چندم قرار دارد، کفر به طاغوت ندارد.

لنکرانی خاطرنشان کرد: انسان باید در عقیده و اخلاق استحکام داشته باشد و همچنین قدرت تحلیل اخبار و وقایع را در خود پرورش دهد چراکه ریشه بسیاری انحرافات و غفلت‌ها عدم نگاه دین‌مدارانه و تحلیل‌های نادرست در مسائل است و تشکل‌های دانشجویی زمانی نقش‌آفرین خواهند بود که به این دو موضوع تاکید ویژه داشته باشند.

وزیر پیشین بهداشت در پایان در پاسخ به یکی از دانشجویان مبنی بر لزوم فعالیت دانشجویان در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: من شخصا از مقام معظم رهبری درباره لزوم فعالیت علمی و اجتماعی در کنار یکدیگر سوال کردم و ایشان گفتند که شما هر دو کار را انجام دهید چراکه ارتقای سطح علمی در کنار فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی اهمیت زیادی دارد/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر