1

سرکرده داعش هالیوودی و بالیوودی است !

  • کد خبر : 133980
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

عضو مجلس شورای عربستان با اذعان به پرورش عناصر گروه تروریستی داعش توسط مبلغان سعودی، سرکرده این گروه را “بازیگر هالیوود و بالیوود” توصیف کرد.

به گزارش العالم، قاضی “عیسی الغیث” به روزنامه اینترنتی عربستانی “المواطن” گفت: تروریسم باندهای وابسته به القاعده و داعش برآمده از بسترهایی است که آن ها را مبلغانی که در دانشگاه ها، مدارس و بخش های دولتی و … عربستان و کشورهای دیگر می چرخند و فعالیت می کنند، پرورش می دهند.
رییس مرکز “الوسطیه”، داعش و القاعده را خوارج [زمان] خواند و با اشاره به وجود زمینه های شکل گیری این پدیده در میان برخی جوامع عربی و اسلامی پیش بینی کرد که در آینده شاهد تندروی ها و تروریسم بیشتری خواهیم بود.
این کارشناس امور فقهی و قضایی اتحادیه عرب، از آزادی عمل القاعده و داعش در کشورهای عربی و اسلامی و تاسیس مراکز ویژه کادر سازی و تشکیل هسته های خاموش … ابراز شگفتی کرد.
الغیث همچنین خواستار مراجعه مسلمانان به احادیثی شد که به کشتن کسانی تشویق می کند که به نام اسلام ضد امت اسلامی قیام می کنند.
وی افزود: منابع حدیثی اهل سنت نیز به نقل از امام علی علیه السلام از پیامبر نقل کرده اند که گروهی، در آخر الزّمان پیدا می شوند که دارای افکاری احمقانه اند. گفتارشان از بهترین گفتار افراد روی زمین است … ایمانشان از گلویشان تجاوز نمی کند، از دین به گونه ای خارج می شوند که گویی تیر از کمان خارج می شود، پس آنها را بکشید. به درستی که برای کشندگان این گروه در روز قیامت اجر و پاداش خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=133980

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر