1

تمدن:دشمنان قسم خورده نظام از اختلاف‌های ما سوء استفاده می کنند

  • کد خبر : 13404
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸

مرتضی تمدن با بیان این مطلب اظهار کرد تجربه انتخابات دهم ریاست جمهوری نشان داد اگر لحظه‌ای غفلت کنیم، جریان فتنه، دشمنان خارجی و قسم خورده نظام از اختلاف‌های ما سوء استفاده می‌کنند.وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید فطر مبنی بر این‌که تلاش دشمن بر این است که به انتخابات […]

مرتضی تمدن با بیان این مطلب اظهار کرد تجربه انتخابات دهم ریاست جمهوری نشان داد اگر لحظه‌ای غفلت کنیم، جریان فتنه، دشمنان خارجی و قسم خورده نظام از اختلاف‌های ما سوء استفاده می‌کنند.وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید فطر مبنی بر این‌که تلاش دشمن بر این است که به انتخابات که موجب رشد و پیشرفت کشور و توسعه‌ مردم‌سالاری است آسیب بزنند، تصریح کرد: مردم وحدت دارند و آگاه و هوشیار هستند اما بیشترین آسیب‌هایی که به کشور وارد می‌شود از جانب عده‌ای است که خودشان را به ناحق سخنگوی مردم می‌دانند که باید با آن‌ها صحبت کرد.

تمدن اظهار کرد: باندها و گروه‌ها از طریق دعواهای تصنعی می‌خواهند شرایط غیرقابل قبولی در کشور به نام انتخابات به وجود بیاورند.

وی با بیان این‌که «احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید حرکت درست و سالمی را در پیش گیرند» افزود: در این صورت نتیجه انتخابات موجب قوت و قدرت می‌شود و دشمن همانند جریان فتنه که تودهنی خورد باز تودهنی می‌خورد.

استاندار تهران با بیان این‌که «مسوولان نباید دعوایشان را از تریبون‌های عمومی مطرح کنند» گفت: مسوولان باید با در نظر گرفتن مصلحت عمومی کشور و انقلاب مسائل خود را حل کنند و اجازه ندهند مشکلاتشان به بطن جامعه راه پیدا کند.

تمدن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرمایشات مقام معظم رهبری موثر بوده است و قوا با سلامت و هماهنگی امور کشور را پیش می‌برند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر