3

بحران غذایی در زندان های زیمباوه

  • کد خبر : 13472
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۴

بحران در تغذیه زندانیان زیمباوه بحران غذایی در زندان های زیمباوه به گزارش پرس تی‌وی، پلیس زیمباوه می‌گوید، با توجه به وخامت اوضاع اقتصادی، دیگر نمی‌تواند بابت تغذیه مظنونان ارتکاب جرم که در بند پلیس هستند، پولی پرداخت کند. مارتا موفولو، معاون کمیسر پلیس زیمباوه گفت: ” ما دچار کمبود منابع شدیم و عملکرد و […]

بحران در تغذیه زندانیان زیمباوه

بحران غذایی در زندان های زیمباوه
به گزارش پرس تی‌وی، پلیس زیمباوه می‌گوید، با توجه به وخامت اوضاع اقتصادی، دیگر نمی‌تواند بابت تغذیه مظنونان ارتکاب جرم که در بند پلیس هستند، پولی پرداخت کند.

مارتا موفولو، معاون کمیسر پلیس زیمباوه گفت: ” ما دچار کمبود منابع شدیم و عملکرد و وظائف ما با این فشارها ( فشارهای مالی) صدمه می‌بیند. در حال حاضر نمی‌توانیم تغذیه کسانی که به ارتکاب جرم مظنون هستند و هچنین تغذیه شاهدان جرم را تأمین کنیم.

مولوفو اخطار داد در صورتی که بستگان مظنونان به ارتکاب جرم غذایی برای آنها تدارک نبینند، زندگی آنها در معرض خطر خواهد بود.

بر اساس قانون اساسی زیمباوه، افرادی که به اتهام جرم دستگیر می‌شوند، قبل از آنکه به دادگاه احضار شوند و به زندان برده شوند، باید ۴۸ ساعت در پاسگاه پلیس نگه‌داری شوند.

اختلاف نظر بر سر ترکیب دولت میان موگابه، رئیس جمهور زیمباوه و رقیب دیرین او، مورگان تسوانگیری، نخست وزیر زیمباوه در سال ۲۰۰۹ باعث افت شدید اوضاع اقتصادی در این کشور شد.

بر اساس گزارش‌ها اوضاع اقتصادی زیمباوه در حال حاضر رو به بهبود است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر