6

افزایش قیمت محصولات رنو در ایران

  • کد خبر : 13608
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰

ژرارد دوتوربه، مدیر برنامه “ورود” رنو اظهار کرد: این شرکت خودروساز فرانسوی پس از اینکه با موانعی در ایران مواجه شد، درباره افزایش قیمت محصولاتش در بازار ایران با دولت این کشور به توافق رسید. به گزارش افق –  به نقل از روزنامه فرانسوی زبان تریبون، وی افزود: ما قصد داریم در سال جاری میلادی […]

ژرارد دوتوربه، مدیر برنامه “ورود” رنو اظهار کرد: این شرکت خودروساز فرانسوی پس از اینکه با موانعی در ایران مواجه شد، درباره افزایش قیمت محصولاتش در بازار ایران با دولت این کشور به توافق رسید.

به گزارش افق –  به نقل از روزنامه فرانسوی زبان تریبون، وی افزود: ما قصد داریم در سال جاری میلادی فروش خود را در ایران دو برابر کرده و به ۹۰ هزار دستگاه برسانیم.

این سازنده خودرو در سه ماهه اول موفق به فروش ۳۵ هزار خودرو در ایران در مقایسه با ۲۰ هزار دستگاه در سه ماه قبل آن شد. با تورم و کاهش ارزش پولی، هزینه ها صعود کردند اما قیمتها ثابت بودند.

بنا به توضیح دوتوربه، این شرکت به دلیل بلوکه بودن قیمتهای فروش از سوی دولت ایران، گرفتار بن بست شده بود. به یکباره شرکای ایرانی رنو (ایران خودرو و پارس خودرو) شروع به ضرر کردند و دولت سرانجام اجازه افزایش پنج تا ده درصدی قیمتها را داد که امکان می دهد حاشیه سود افزایش یابد و فعالیت این خودروساز فرانسوی مجددا شروع شود./ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13608

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر