1

سؤال هواداران استقلال از قلعه نویی و پاسخ جالب او

  • کد خبر : 141043
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

هواداران استقلال به سرمربی تیم شان دلداری دادند و گفتند شکست مقابل نفت اهمیتی ندارد و باید به بازی های آینده تیم تمرکز داشت.

تیم فوتبال استقلال پس از شکستی که شب گذشته مقابل نفت تهران متحمل شد از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین کمپ مرحوم حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

* امیر قلعه نویی، سرمربی آبی پوشان، با لباس شخصی در این تمرین حاضر شد و به شدت پیگیر آخرین وضعیت مصدومان تیمش بود.* در این تمرین هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، آرش برهانی، امید ابراهیمی، جاسم کرار، حنیف عمران‌زاده و یعقوب کریمی غایب بودند. به غیر از ابراهیمی و کریمی، پنج بازیکن دیگر برای مداوای مصدومیت خود به کلینیک دکتر امین نوروزی رفته بودند.

* هنگامی که قلعه‌نویی وارد کمپ مرحوم حجازی شد چند تن از هواداران او را دوره کرده و گفتند آقای قلعه‌نویی فدای سرتان این همه بردید یک بار هم باختید ولی چرا خسرو حیدری را تعویض کردند که سرمربی استقلال پاسخ داد شما جای من وقتی خودشان می‌گویند مرا تعویض کنید درد دارم من چکار می‌توانم کنم.

* با توجه شکست آبی‌پوشان مقابل نفت تهران فضای تمرین سنگین بود و بازیکنان پیرامون این شکست صحبت می‌کردند. سرمربی استقلال اعضای کادر فنی تیمش را به گوشه‌ای فرا خواند و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

* نکته قابل توجه اینجا بود که برخلاف روزهای گذشته سرمربی استقلال اصلاً با بازیکنان رودررو نشد و با آنها صحبتی نکرد و در گوشه‌ای از زمین برنامه‌های آنها را مشاهده می‌کرد. جواد زرینچه، محمود فکری و ایمان عالمی تمرینات را برعهده داشتند و ستار همدانی، میرشاد ماجدی و شاهرخ بیانی در کنار قلعه‌نویی مشغول صحبت کردن بودند.

* امیرحسین صادقی به همراه پسرش در تمرین امروز حاضر شد و در کنار دیگران آبی پوشان تمرینات خود را دنبال کرد.

* ۳۰ نفر از هواداران استقلال در کمپ این باشگاه حضور داشتند و در خصوص شکست تیم‌شان مقابل نفت صحبت می‌کردند.یکی از هواداران * استقلال قصد داشت برای خسرو حیدری و آرش برهانی جشن تولد بگیرد که هیچ کدام از این دو نفر در محل تمرین امروز حضور نداشتند. حیدری و برهانی متولد ۲۳ شهریور سال ۱۳۶۲ هستند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم‌ کردن بردن‌های خود پرداخته و سپس در قالب گروه‌های چند نفره کار هوازی و ریکاوری انجام دادند. برخلاف روزهای گذشته بازیکنانی که در ترکیب اصلی بودند پس از دویدن دور زمین در گوشه‌ای از کمپ مرحوم حجازی نشسته بوده و تماشا می‌کردند. عده‌ای هم بلافاصله روانه استخر و سونا شدند.

* امیرحسین صادقی با همره محسن فروزان، داسیلوا، ستار همدانی و ایمان عالمی بازی تنیس فوتبال انجام دادند.

* تیم فوتبال استقلال فردا قرار است در دیداری دوستانه به مصاف تیم هامون سازه زاهدان برود که مربیگری آن برعهده محمد مؤمنی خواهد بود این بازی در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=141043

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر