2

متأسفانه بازیکنان ما در زمان‌هایی که باید بهترین تمرکز خود را داشته باشند ندارند

  • کد خبر : 142605
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی فوتبال ۹۰ دقیقه نیست بلکه ۱۰۰ دقیقه است و بازیکنان ما در پایان بازی گذشته تمرکز لازم را نداشتند و امیدوارم در بازی فردا با انگیزه بالایی مقابل استقلال کار کنند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: با توجه به جایگاه ذوب آهن بازی فردا بازی بسیار مهم و سختی برای ماست و سه امتیاز بازی به ما کمک خواهد کرد که به جایگاه بهتری برسیم. روحیه بازیکنان ما خوب است و با کادر فنی با بازیکنان بسیار خوب کار کردیم و فکر می‌کنم انگیزه بازیکنانمان بالا باشد تا بتوانیم استقلال را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه “بازیکنان ما تمرکز لازم را در دقایق پایانی بازی گذشته نداشتند”، افزود: جایگاه فعلی ذوب آهن در شأن ما نیست و فکر می‌کنم در بازی‌های گذشته اتفاقاتی که افتاد این جایگاه را برای ما رقم زد که تصمیمات داوری و عملکرد خود ما نیز در جایگاه فعلی ما تأثیرگذار بوده است. اگر بهتر کار می‌کردیم رتبه بهتری در لیگ برتر ازآن ما بود. ما به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم تا به جایگاه بهتری دست یابیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که “چرا ذوب آهن در دقایقی پایانی گل دریافت می‌کند و تمرکز لازم را ندارد؟” خاطرنشان کرد: بازی فوتبال ۹۰ دقیقه نیست، ۱۰۰ دقیقه است. متأسفانه بازیکنان ما در زمان‌هایی که باید بهترین تمرکز خود را داشته باشند ندارند و فکر می‌کنند داور سوت بازی را به صدا درمی‌آورد و تا آخرین لحظات به تلاش خود ادامه نمی‌دهند.

سرمربی تیم ذوب آهن اضافه کرد: بسیار مهم است بعد از اینکه گلی جلو می‌افتیم نترسیم و عقب‌نشینی نکنیم که بازیکنان ما به علت تحت فشار بودن در بازی با گسترش می‌توانستند ۴ یا ۵ گل بزنند اما این اتفاق نیفتاد و عقب‌نشینی کردند و تیم حریف در دقایق پایانی توانست دو گل به ما بزند. ما باید تفکر بازیکنانمان را تغییر دهیم و به آن‌ها بفهمانیم که می‌شود بعد از گل زدن باز هم گل زد و در تمرین‌های قبلی هم گفته‌ام که تا آخرین لحظات باید بازی کنند و در زمین بجنگند.

وی در برابر پرسشی درباره اینکه یکشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با هیأت مدیره داشته است، پاسخ داد: در این جلسه اولتیماتومی به من ندادند و بیشتر در خصوص مشکلات تیم و کارهایی که باید برای تیم ذوب آهن انجام دهیم گفت‌وگو شد.

ایسنا/گل محمدی درباره داوری‌های هفته‌های گذشته برای تیم‌ها و عملکرد داوری‌ها در این چند هفته نیز اظهار کرد: نمی‌شود درباره داوری حرف زد اما بسیاری از اتفاقاتی که امسال برای تیم‌ها افتاد با داوری در ارتباط بود و می‌توانم بازی با پیکان را مثال بزنم که تیم ما یک بر صفر این بازی را برد اما داور دو پنالتی را برای ما نگرفت. فکر می‌کنم داوری کمی ضعیف است و این اشتباهات سهوی است که امیدوارم در هفته‌های آینده کمتر شاهد این اتفاقات باشیم. نزدیک به شش بازی است که ذوب آهن از داوری لطمه خورده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: امیدوارم مسئولان توجه بیشری به داوری داشته باشند و سطح داوری مسابقات ارتقا پیدا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142605

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر