1

استیلی:قصد دارم پاسخ اعتماد هیئت مدیره با پیروزی بدهم

  • کد خبر : 14279
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴

حمید استیلی در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تلاش می‌کنم جواب اعتماد هیئت مدیره را با یک برد شیرین بدهم. وی در مورد جدایی کاشانی گفت: از کاشانی تشکر می‌کنم. او سه سال برای این باشگاه زحمت کشید و از اینکه هیئت مدیره جدید به من اعتماد کرد تشکر می‌کنم […]

حمید استیلی در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تلاش می‌کنم جواب اعتماد هیئت مدیره را با یک برد شیرین بدهم.

وی در مورد جدایی کاشانی گفت: از کاشانی تشکر می‌کنم. او سه سال برای این باشگاه زحمت کشید و از اینکه هیئت مدیره جدید به من اعتماد کرد تشکر می‌کنم و می‌خواهم جواب این اعتماد را با برد و بازی‌های خوب بدهم.

استیلی خاطرنشان کرد: روند رو به رشد پرسپولیس بعد از دیدار با نفت آبادان آغاز شد و در دیدار با ذوب‌آهن هم بازی خوبی انجام دادیم اما در بازی با استقلال روز بد ما بود به خصوص در نیمه اول اما در نیمه دوم ما بهتر از استقلال بودیم. درصد مالکیت توپ ما ۵۵ به ۴۵ درصد بود. ما ۲۰ سانتر داشتیم و استقلال ۱۲ سانتر. تعداد کرنر‌های ما سه برابر آنها بود. استقلال ۱۰ موقعیت گل داشت و ما ۷ موقعیت. توپ‌های ما گل نشد حتی پنالتی ما هم گل نشد. با این حال از هواداران عذرخواهی کردم زیرا آنها حساسیت زیادی به دربی دارند. خود من هم به این بازی حساس هستم اما در دیدار با استقلال روز بد ما بود. تلاش می‌کنیم این روز بد را جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا پس از نشست هیئت مدیره غمگین و ناراحت است، گفت: هواداران به خاطر شکست در دربی ناراحتند و من هم به همین دلیل و به خاطر هواداران ناراحتم. امروز جلسه خیلی خوبی بود. هیئت مدیره حمایت قاطعی از کادر فنی کرد. آنها دید وسیعی نسبت به ورزش دارند. حضور علی پروین، محمد پنجعلی، نژادفلاح، فروزنده و سایر عزیزان قوت قلبی برای ما است.

استیلی در مورد انتقادهایی که از او پس از شکست در دربی انجام شد، گفت: ما پیشکسوتان پرسپولیس را بر سر تمرین آوردیم. اعتقاد دارم اخلاق و احترام پیشکسوت باید در ورزش وجود داشته باشد. البته انتقاد خوب است اما برخی تخریب می‌کنند. انتقاد به ما کمک می‌کند اما تخریب نه. من در گذشته گفتم ما مانند درختی هستیم که افتاده‌ایم و درخت افتاده را تبر نمی‌زنند.

وی با اشاره به صحبت‌هایش در مورد دعوت از ملی‌پوشان پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم که ۹ ملی‌پوش داریم و اعتراضی به دعوت ملی‌پوشان نداشتم. من همواره به همکارانم احترام می‌گذارم به خصوص کی‌روش که استاد و بزرگ ما است اما انعکاس حرف‌هایم در رسانه‌ها شکل دیگری بود. من از کی‌روش چیزهایی یاد گرفتم.

استیلی در مورد اینکه به کی‌روش تلفن خواهد کرد یا نه، گفت: من دفعه قبل نیز که به دیدار کی‌روش رفتم. من با نمازی هماهنگ کردم و با کی‌روش جلسه داشتم. این بار هم اگر بخواهم به دیدار کی‌روش بروم با او هماهنگ خواهم کرد.

وی در مورد اینکه به پرسپولیس امیدوار است یا نه، گفت: اگر به پرسپولیس امیدوار نبودم سرمربیگری این تیم را قبول نمی‌کردم اما فشار روانی زیادی از بازی اول روی ما بود. این فشار خیلی سخت بود انتظار چنین فشاری را نداشتم. بخشی از کار مربوط به مسائل فنی است که انجام می‌دهیم و بخشی از کار مربوط به مسائل بیرونی. تلاش می‌کنیم کار فنی را به خوبی انجام بدهیم و شرایط برای موفقیت پرسپولیس مهیا شود.

استیلی ادامه داد: هواداران دوست دارند ما نتیجه بگیریم. من هم دوست دارم اما در فوتبال قانون نانوشته‌ای هست و اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل پیش بینی نیست.

وی در مورد اینکه پیش از این گفته بود از هفته هفتم پرسپولیس خوب می شود گفت: من مربی هستم و دوست دارم به تیمم کمک کنم. سال‌ها به عنوان بازیکن در پرسپولیس سرم را گذاشتم. به عنوان سرمربی در تیم های دیگر بودم به احترام پرسپولیس از روی نیمکت بلند نمی‌شدم. امیدوارم بتوانم هواداران را خوشحال کنم.

استیلی در پاسخ به این سؤال که آیا حقیقی را با کیانی معاوضه می کنند یا خیر اظهار داشت: حقیقی بازیکن ملی پوش است و جوان و ما به او احتیاج داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چاره ا ی جز منتظر موندننداریم امیدوارم حمید اقا با پرسپولیس نتیجه بهتری بگیره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر