1

حضرت حکیمه خاتون(س) ازجمله شخصیت‌های دارای کرامات است

  • کد خبر : 144356
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

آیت الله علوی گرگانی در دیدار با رئیس سازمان اوقاف و اعضای کنگره بزرگداشت امامزاده حکیمه خاتون(س) با بیان اینکه شخصیت‌های بزرگی مانند حکیمه خاتون(س) کرامات فراوانی دارند، گفت: ایشان مورد توجه خداوند بوده و برآسمان ولایت در سراسر کشور سایه افکنده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز پنج شنبه ۱۷ مهرماه در دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و اعضای کنگره بزرگداشت امامزاده حکیمه خاتون (س) اظهار کرد: مسئله غدیر مخصوص شیعه نیست، در قرآن نیز اثبات شده و این مسئله مربوط به عامه مردم است.

وی اضافه کرد: انبیای دیگر نیز دعوت به سوی خداوند داشته‌اند، ولی دین خدا با معرفی امیرالمومنین علیه السلام به عنوان جانشین، کامل شد.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به علت حضور امامزادگان در مناطق مختلف گفت: در خصوص اینکه امامزادگان در مناطق مختلف کشور حضور یافتند، برخی افراد، جنبه جنگ، کشتار و پناهندگی آنها را مطرح کردند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه مردم به امامزادگان محبت داشتند، بنابراین به مناطق مختلف جذب شدند، عنوان کرد: امامزادگان زیر چتر ولایت و امامت بوده و از اطلاعات جغرافیایی برخوردار بودند، بنابراین شعاع ولایت از طریق آنها روشنایی می‌دهد.

وی گفت: فرزندان امام موسی بن جعفرعلیه السلام با کمال، دانشمند و فهمیده بودند و می‌توانستند به همه سئوالات پاسخ دهند و محترمانه با مردم زندگی می‌کردند که نمونه آنها حضرت معصومه سلام الله علیها و حکیمه خاتون سلام الله علیها است.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بزرگی مانند حکیمه خاتون(س) کرامات فراوانی دارند و مورد توجه خداوند بوده و بر آسمان ولایت در سراسر کشور، سایه افکنده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144356

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر