1

سوء استفاده ناجوانمردانه یک دانشجو از همکلاسی اش

  • کد خبر : 146437
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۶:۳۸

رییس پلیس فتا استان’سیستان و بلوچستان’ از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با دسترسی به اطلاعات بانکی حساب همکلاسی خود اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم ‘سید محمد حسینی پور’ افزود : در پی شکایت فرد دانشجویی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی توسط فرد یا افرادی ناشناس، پرونده تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان زاهدان قرار گرفت.
رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی اولیه کارشناسان این پلیس و اخذ اظهارات شاکی مشخص شد که فرد یا افرادی با در اختیار داشتن اطلاعات کارت بانکی شاکی اقدام به برداشت غیر مجاز طی سه مرحله از حساب وی کرده اند که با بررسی های بیشتر و انجام اقدامات گسترده تخصصی فرد سوء استفاده کننده که دوست شاکی بود، شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی خود بیان داشته که از همکلاسی های شاکی می باشد که وی جهت پرداخت شهریه اطلاعات حساب خود را در اختیار وی قرار داده که او با سوء استفاده از این اطلاعات اقدام به برداشت غیرمجاز کرده است.

حسینی پور با اشاره به اینکه این متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: شهروندان به منظور پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به صورت دوره ای آن را تغییر دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146437

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر