1

اقدامی زیبا که کمتر از مسئولین دیده ایم + تصاویر

  • کد خبر : 147311
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

جستجوی خانه به خانه برای شناسایی دختران عشایری بازمانده از تحصیل / اقدامی زیبا که کمتر از مسئولین دیده ایم

به گزارش  روابط عمومی آموزش و پرورش عشایر خوزستان،حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان به اتفاق  یکی از مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی عشایر منطقه لالی که نقش بسزای در شناسایی دانش آموزان دختر بازمانده از تحصیل در دوره متوسطه اول داشته اند، با حضور در مناطق عشایری دامنه رشته کوه زاگرس به توجیه والدین و دختران تارک تحصیل مبادرت نمودند.

در این حضور خانه به خانه که در فضایی سرشار از محبت و همدلی صورت گرفت، قنبری با استفاده از شیوه های رایج و متعارف جامعه عشایری به تبیین اهمیت تعلیم و تربیت و نقش آن در پیشرفت و توسعه کشور پرداخت.

وی از سفارش و گفتمان اهل بیت (ع) در خصوص علم آموزی بهره گرفت و خوشبختانه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان مستعد دختر عشایری که دوره ابتدائی را سپری نموده ولی به جهت فقدان مراکز آموزشی متوسطه در مناطق عشایری ترک تحصیل نموده بودند را برای ادامه تحصیل در مرکز شبانه روزی دخترانه عشایری بی بی مریم تشویق و ترغیب نمودند و  همچنین از نزدیک مسائل آموزشی و تربیتی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

قنبری در پایان از آقای طاهر نجفی بابادی مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی حافظ لالی که با احساس تعهد و تلاش مجاهدانه زمینه شناسایی و جذب آنان را فراهم نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است که قنبری در خلال حضور خود جهت شناسایی تارکان تحصیل درمناطق عشایری، از تعدای از مدارس عشایری منطقه لالی نیز بازدید نمودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147311

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر