1

افزایش شمار متقاضیان بیمه بیکاری در آمریکا

  • کد خبر : 147412
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸

آمار و ارقام نشان می‌دهد که شمار متقاضیان بیمه بیکاری در آمریکا طی هفته گذشته بیشتر از آنچه پیش‌بینی شده بود، افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، بر اساس اعلام وزارت کار آمریکا، شمار متقاضیان بیمه بیکاری در این کشور در هفته گذشته، هفته منتهی به هشت نوامبر به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.

آمار و ارقامی که درباره شمار متقاضیان بیمه بیکاری در آمریکا منتشر می‌شود یکی از شاخص‌های مهم درباره وضع سلامت ساختار اقتصاد آمریکا محسوب می‌شود.

وزارت کار آمریکا اعلام کرد بر اساس آمار و ارقام تعدیل فصلی شده تا هفته منتهی به هشت ماه نوامبر ۲۹۰ هزار به علت بیکاری تقاضای بیمه بیکاری کرده‌اند که نسبت به هفته قبل از آن ۱۲ هزار نفر و از نظر درصد ۴٫۳ درصد افزایش یافته است.

کارشناسان و اقتصاددانان پیش‌بینی کرده بودند متقاضیان بیمه کاری تا هفته منتهی به هشت ماه نوامبر به ۲۸۰ هزار نفر برسد. شمار متقاضیان بیمه بیکاری در آمریکا در دو هفته قبل به ۲۷۸ هزار نفر در آمریکا رسیده بود.

وزارت کار آمریکا توضیح نداده است که علت افزایش شمار متقاضیان بیمه بیکاری در آمریکا در این هفته از ماه نوامبر این چنین افزایش یافته است.

میانگین متحرک شمار هفتگی متقاضیان بیمه بیکاری در فاصله زمانی چهار هفته‌ای، یعنی روند نقطه به نقطه این شاخص در این فاصله زمانی با حذف نوسانات فرعی آن، درهفته منتهی به هشت ماه نوامبر به ۳۴۲ هزار نفر که نسبت به هفته قبل از آن ۱۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

گفتنی است که میزان بیکاری در بین جمعیت فعال آمریکا در ماه نوامبر حدود ۵٫۸ درصد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147412

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر