2

مصباحی‌مقدم: انتظار داریم مجلس را بی‌طرفانه اداره کنید

  • کد خبر : 147460
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از ممانعت لاریجانی از مطرح کردن پیشنهادش در مورد طرح افزایش اختیارات وزیر دادگستری گفت:‌ از شما انتظار داریم رفتارتان را اصلاح کنید تا ارادت ما به شما باقی بماند

 حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در ادامه جلسه علنی بعدازظهر امروز یکشنبه مجلس در تذکری با انتقاد از لاریجانی به واسطه عدم بی‌طرفی در ادراه مجلس اظهار داشت: من انتظار داشتم شما اجازه می‌دادید صبح پیشنهاد من در مورد بندی از طرح اجرای بخشی از اصل ۱۶۰ قانون اساسی در مورد افزایش اختیارات وزیر دادگستری مطرح شود.

وی افزود: از شما انتظار داریم به گونه‌ای مجلس را اداره کنید و رفتارتان را اصلاح کنید که ارادت ما به شما باقی بماند، چراکه نمایندگان حق اظهارنظر دارند و شما باید اجازه می‌دادید که موافق و مخالف نظر خود مطرح می‌کردند.

مصباحی‌مقدم ادامه داد: شما کاری را که می‌خواستید کردید، اما اگر نظرات نمایندگان مطرح می‌شد، ای بسا که اگر پیشنهاد ما مطرح می‌شد و نمایندگان نظرات خود را می‌دادند این پیشنهاد رأی نمی‌آورد.

در ادامه لاریجانی در پاسخ بیان داشت: من طرف کسی نیستم، اما چون در خصوص پیشنهاد شما شورا نظرش این بود که برخلاف قانون اساسی است، من بر این عقیده بودم که از نظر شورا تبعیت کنیم تا موضوع به مجمع  تشخیص مصلحت نظام و یک پروسه یک ساله نرود.

وی تصریح کرد: من از شما خواهش کردم که پیشنهادتان را مطرح نکنید و تصور کردم که شما پذیرفتید. اگر می‌فرمودید که روی پیشنهاد خود مصر هستید به آن گوش می‌دادیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ارادت ما به شما باقی است و البته من از اول هم گفتم که این طرح به صورت دوفوریتی مطرح نشود تا بتوان پیشنهادها را در مورد آن مطرح کرد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر