2

نقوی : ساخت قطار حومه ای به جای مترو عقلانی نیست

  • کد خبر : 147554
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جایگزینی طرح قطار حومه به جای متروی تهران –ورامین عقلانی نبوده و با سیاست تدبیر و امید سازگار نیست.

سیدحسین نقوی حسینی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی به وزیر راه و شهرسازی گفت: از وزرای دولت تدبیر و امید انتظار می رود اقداماتی را انجام دهند که با تدبیر و امید سازگار باشد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از وزرا اقداماتی می کنند که نه با تدبیر سازگار است و نه مردم را امیدوار می کند، گفت: ساخت متروی تهران، قرچک و پیشوا در دولت دهم تصویب و اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شد و ساخت آن نیز ماه‌هاست که آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ورامین یک میلیون جمعیت دارد و روزانه ۲۵۰ هزار تردد به تهران انجام می شود گفت: اکنون که ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است وزیر راه و شهرسازی طرح جایگزینی قطار حومه را ارائه کرده است که این با عقل و تدبیر سازگار نیست و مردم را ناامید می کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از رئیس جمهور خواست تا به این موضوع وارد شود و از حق مردم دفاع کند.

نقوی حسینی با بیان اینکه مترو حق مردم است و مردم اجازه نمی دهند دولت با سلیقه شخصی با مطالبات آنها مقابله کند، گفت: این پروژه مصوبه دولت و مجلس است و باید اجرا شود.

این نماینده مردم در مجلس افزود: اگر وزیر راه و شهرسازی همان قطارهای مسافرتی را اداره کند که هر هفته از ریل خارج می شود به او جایزه می دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر