2

زنان جهادی انگلیسی؛ پلیس مخفی‌های مخوف داعش+تصویر

  • کد خبر : 149282
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸

این ۶۰ زن انگلیسی صورت‌هایشان را با نقاب می پوشانند و به‌راحتی به مکان‎های مختلف می‎روند و هرکسی را که مجرم تشخیص بدهند، به مجازات -از شلاق تا اعدام- محکوم می‎کنند.

به گزارش سرویس دینی جام نیوز به نقل از دیلی میل (dailymail)، بیش از ۶۰ زن انگلیسی با عزیمت به سوریه، عضو گروه تروریستی داعش شده‌اند.

بر پایه این گزارش، آن‌ها در شهر «رقه» -پایتخت داعش در سوریه- گروهی را تشکیل داده‎اند که نقش پلیس مخفی داعش را ایفا می‌کند و موجبات وحشت زنان این شهر را فراهم آورده است.

این ۶۰ زن انگلیسی صورت‌هایشان را با نقاب می پوشانند و به‌راحتی به مکان‎های مختلف می‎روند و هرکسی را که مجرم تشخیص بدهند، به مجازات -از شلاق تا اعدام- محکوم می‎کنند.

به نوشته دیلی میل، زنان یادشده همچنین کنترل زنان اسیر ایزدی را در اختیار دارند و اسباب تجاوز اعضای داعش به آن‌ها را فراهم می‌کنند.

از دیگر وظایف این تیم ۶۰ نفره انگلیسی، جذب زنان جدید به تشکیلات داعش است. آن‎ها از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، دختران و زنان اروپایی را فریب می‌دهند و با دادن وعده‌های رؤیایی، آن‌ها را تحریک می‌کنند که به داعش ملحق شوند.

بر اساس این گزارش، آن‌ها حقوق ماهانه قابل توجهی دریافت می‎کنند زیرا سران داعش برای جذب هرچه بیشتر دختران و زنان اروپایی، به واسطه‌هایی مثل آنان نیاز دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149282

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر