2

سیاست های ایران تروریسم را در منطقه زمین گیر کرده است

  • کد خبر : 149332
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۲۲

بروجردی در دیدار با وزیر روابط خارجی مکزیک با بیان اینکه پدیده تروریسم محصول محاسبات غلط استراتژیک آمریکا و هم پیمانان منطقه ای این کشور است، گفت: سیاست های ایران تروریسم را در منطقه زمین گیر کرده است.

علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که در مکزیک به سر می‌برد با خوزه آنتونیو معاده وزیرروابط خارجی مکزیک دیدار و در زمینه روابط  دوجانبه با مکزیک، آخرین تحولات مذاکرات هسته ای  و وضعیت منطقه بحث و تبادل نظر نمود.

در این دیدار که جلال کلانتری سفیر جمهوری اسلامی، جوکار نماینده یزد، و حسینی نماینده قصر شیرین نیز حضور داشتند، وزیر امور خارجه مکزیک، گفت: بسیاری ازتحولات منطقه امروز با محوریت ایران در حال شکل گیری است و عملا جمهوری اسلامی ایران محور تحولات منطقه می باشد.

وی ضمن ابرازخرسندی ازامضای تفاهم نامه مجالس دو کشور وروند روبه گسترش همکاری های ایران و مکزیک و اعلام آمادگی برای توسعه همه جانبه روابط به جمهوری اسلامی ایران، افزود: با خرسندی دعوت برای انجام سفر رسمی به کشورمان را پذیرا می باشد.

بروجردی نیز در این دیدار ضمن تشریح آخرین تحولات منطقه، گفت: پدیده شوم تروریسم  در منطقه محصول محاسبات غلط استراتژیک آمریکا و هم پیمانان منطقه ای این کشور است.

وی در ادامه با تاکید بر عزم جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم، افزود:  امروز عملا سیاست های ایران اسلامی تروریسم را در منطقه زمین گیر کرده است.

خانه ملت/رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با صداقت به تعهدات خود در زمینه هسته ای عمل نموده که همه طرف های مذاکره و نیز سازمان های بین المللی انرژی اتمی به آن معترف هستند ونیل به تفاهم جامع در گرو پرهیز آمریکا از زیاده خواهی در مذاکرات است./

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149332

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر