1

حواشی داغ نقل و انتقالاتی/ ۵ بازیکن جدید درخشان در راهند

  • کد خبر : 149603
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵

گمانه زنی های نقل و انتقالاتی از احتمال جدایی ۳ بازیکن پرسپولیس و جذب ۴ بازیکن جدید برای این تیم حکایت دارد.

در حالی که پرسپولیس خودش را برای حضور پرقدرت در بازار نقل و انتقالات آماده کرده بود تا با قدرت به جدال با رقبا در این زمینه برود، بازداشت حمیدرضا سیاسی تا حد زیادی دست سرخ‌ها را برای حضور پررنگ در بازار نقل و انتقالات بست تا درخشان برای تغییرات مدنظرش با چالشی بزرگ روبه‌رو شود. هرچند در این میان اولویت نخست سرمربی پرسپولیس تجهیز تیم با ستاره‌های خارجی و تراز اول است اما با پیچیده‌شدن شرایط حضور خارجی‌ها در پرسپولیس به دلایل مالی حالا درخشان قصد دارد با معاوضه چند بازیکن خود، ستاره‌های جدیدی را با صرف هزینه کمتر به پرسپولیس بیاورد. پروسه‌ای که باعث شده تا دوباره حرف و حدیث درخصوص نفرات خروجی و ورودی احتمالی مطرح شود.

 

ورودی‌های احتمالی
باتوجه به محدودیت‌های مالی، سرخپوشان قصد دارند با معاوضه برخی بازیکنان خود سر و سامانی به تیم خود بدهند. از جمله بازیکنان مدنظر پرسپولیس که درخشان علاقه فراوانی به جذب او دارد. بابک حاتمی از سایپا است. بازیکنی که البته استقلال هم به دنبال اوست. اما باتوجه به رقابت موجود بر سر برخی بازیکنان از جمله حاتمی، سرخپوشان قصد دارند با زوم روی چند بازیکن دیگر از جمله قاسم حدادی‌فر،‌ایوب والی،‌جابر انصاری و میثم مجیدی شانس خود را برای جذب حداقل نیمی از آنها بالا ببرند. اما در مقابل هم باشگاه‌ها برای سپردن ستاره‌های خود به پرسپولیس معادلات خاص خودشان را دارند. روندی که به نظر پرسپولیسی‌ها را برای جذب نفرات مدنظرشان به دست‌انداز خواهد انداخت.

 

شروط معاوضه
علاوه بر حاتمی که گفته می‌شود مذاکرات اولیه را با درخشان انجام داده، سرخپوشان برای جذب نفرات دیگر می‌بایست به چانه‌زنی‌های نفس‌گیر با همتایان خود بپردازند. قاسم حدادی‌فر از جمله بازیکنانی است که پرسپولیس سخت به دنبال جذب اوست. این در حالی است که اصفهانی‌ها نیز برای معاوضه او خواستار حضور نیلسون در ذوب‌آهن و البته مابه‌التفاوت این انتقال شده‌اند. جابر انصاری از گسترش فولاد دیگر گزینه مدنظر درخشان است. این در حالی است که تبریزی‌ها برای انتقال او خواستار مهدی دغاغله شده‌اندکه البته ارزان‌تر از جابر انصاری است. از این رو درخشان هنوز پاسخی به این درخواست نداده است. میثم مجیدی مدافع استقلال خوزستان از دیگر مهره‌های مدنظر درخشان است که البته استقلالی‌ها در ازای او خواستار طارمی و نوری شدند. درخواستی که با مخالفت سرخ‌ها همراه شده و درخشان عنوان کرده که در نهایت خانزاده را به خوزستان خواهد فرستاد. اما دیگر بازیکنی که حسابی برای پرسپولیس و درخشان دردسر درست کرده ایوب والی است. مدافع فولاد خوزستان که البته به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگش آینده حرفه‌ای‌اش به طور کل تحت‌الشعاع این موضوع قرار گرفته است. در هر صورت پرسپولیس به‌رغم خیز بلند و میل فراوانش برای خریدهای زمستانی به نظر می‌رسد که چندان مسیر و اهداف مطمئنی را برای تقویت خود در نیم‌فصل انتخاب نکرده است.

توضیح ۹۰: طرح این اسامی صرفا اخبار غیررسمی است که همواره در بازار نقل و انتقالات به گوش می‌رسد. بدیهی است تا وقتی رسما انتقالی صورت نگیرد نمی‌توان با قاطعیت درباره‌اش حرف زد.

نود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149603

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر