3

دومین ستاره از همسرش جدا شد + تصویر

  • کد خبر : 154013
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

پس از جدایی پر سر و صدای کریستیانو رونالدو از نامزدش روسی اش اینبار نوبت به قهرمان شهیر فرمول یک بود که چنین اتفاقی را تجربه کند.

لوئیس همیلتون برترین ورزشکار اروپا و بریتانیا در سال گذشته که قهرمان فرمول یک دنیا نیز لقب گرفت از نامزد خود جدا شد. جدایی این دست از ورزشکاران از همسران و نامزدهای خود از این جهت مهم است که تجربه ثابت کرده در چنین مواقعی ورزشکار دچار افت شدید می شود. همانند آنچه که برای رونالدو اتفاق افتاد. رونالدو پس از جدایی از نامزد روسیه ای اش به شدت به هم ریخت و در دیدار اخیر تیمش از زمین مسابقه اخراج شد.

این جدایی برای همیلتون حتی می تواند گران تر تمام شود چرا که وی با نامزدش در برخی از زمینه های تجاری و تبلیغاتی شریک بود و اگر نامزدش سابقش نخواهد با او در یک تبلیغ حضور داشته باشد همیلتون ضرر مالی قابل توجهی را تجربه می کند. البته نکته مهم تر درباره میزان افت احتمالی همیلتون خواهد بود. همیلتون را به عنوان راننده ای می شناسند که به گواه بسیاری می تواند با عبور از تمام اسطوره های فرمول یک بدل به پرافتخارترین چهره شود. باید دید که آیا این جدایی بر روی وی تاثیر می گذارد یا اینکه فقط موقتی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر