2

تشویق علی دایی برای طعنه زدن به پرسپولیسی ها!

  • کد خبر : 154795
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

قرار است قبل از شروع دیدار تیم فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از تیم داوری ایرانی که فینال جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا را قضاوت کردند تقدیر شود.

فارس/در یکی از دیدارهای حساس هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران پدیده مشهد و پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

* هواداران پدیده علی دایی را مورد تشویق قرار دادند و این کار را برای طعنه زدن به پرسپولیسی‌ها کردند.

* ساعت اسکوربورد ورزشگاه ثامن خراب است.

* فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران کنار زمین حضور دارد.

* قرار است قبل از شروع مسابقه از علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی و رضا سخندان تیم داوری ایرانی که فینال جام ملت‌های ۲۰۱۵ را قضاوت کردند تقدیر شود. فغانی و ابوالفضلی قضاوت این بازی را برعهده دارند اما سخندان با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده است.

* علیرضا مرزبان سرمربی و توماس هسلر مربی تیم فوتبال پدیده ساعاتی قبل از شروع مسابقه وارد زمین شدند. مرزبان به سمت هواداران رفت و با حرکت دست خود ضمن تهییج هواداران آنها را دعوت به تشویق کرد. همچنین مرزبان سمت هواداران پرسپولیس رفت و از سوی آنها هم مورد تشویق قرار گرفت.

* روی پیراهن پدیده نام محمد رسول‌الله نقش بسته است.

* وقتی عده‌ای از هواداران حاضر در ورزشگاه پرسپولیس را تشویق کردند هواداران پدیده به آنها مرتبط شدند و معتقد بودند مشهدی‌ها باید پدیده را تشویق کنند. مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده و سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه وارد زمین شدند. یونس شاکری که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد با هادی نوروزی، امید عالیشاه خوش و بش کرد.

* رضا حقیقی در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار ورزشی فارس داشت اعلام کرد هیچ مشکلی با پرسپولیسی‌ها ندارم و قبل از بازی به سمت حمید درخشان می‌روم.

* حقیقی که در نیم‌فصل اول عضو پرسپولیس بود هنگام گرم کردن دو تیم فقط با علیرضا امامی‌فر مربی پرسپولیس روبرو شد و با او خوش و بش کرد. حقیقی هنوز برخوردی با بازیکنان پرسپولیس نداشته است.

* تیم داوری این بازی ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه برای گرم کردن بدن‌هایشان وارد زمین شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154795

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر