1

تقویت نظارت بر واحدهای بانکی و بازرسی ها

  • کد خبر : 15579
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به گستردگی شبکه بانکی کشور بر ضرورت تقویت نظارت های داخلی بانکها تاکید کرد و گفت : برای نظارت حدود ۸ مرحله در نظر گرفته شده است. آقای محمود بهمنی در پایان نشست اعضای کارگروه طرح تحول نظام بانکی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت : هم اکنون […]

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به گستردگی شبکه بانکی کشور بر ضرورت تقویت نظارت های داخلی بانکها تاکید کرد و گفت : برای نظارت حدود ۸ مرحله در نظر گرفته شده است.
آقای محمود بهمنی در پایان نشست اعضای کارگروه طرح تحول نظام بانکی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت : هم اکنون در شبکه بانکی کشور حدود ۱۹ هزار واحد و نزدیک به دویست هزار کارمند فعالند و به طور طبیعی بانک مرکزی نمی تواند به طور مستقیم بر همه آنها نظارت کند و باید نظارت داخلی بانکها تقویت و بازرسی ها دقیق تر و بیشتر شود.

وی بررسی راه های تقویت نظارت ها و افزایش دقت در بازرسی ها را از محورهای نشست امروز کار گروه طرح تحول نظام بانکی دانست و گفت : با تقویت نظارت بر واحدهای بانکی و بازرسی ها بهتر و سریعتر می توان به واقعی بودن اسناد بانکی و مصرف درست منابع پی برد.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین از اتفاق نظر اعضای کار گروه طرح تحول نظام بانکی برای تقویت نظارتهای داخلی و مسئولیت بیشتر سرپرستی های بانکها در این باره خبر داد.

نشست اعضای کار گروه طرح تحول نظام بانکی در ادامه نشست های قبلی امروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی ، وزیر امور اقتصادی و دارایی ،‌ معاون اقتصادی و بانکی وزیر اقتصاد و شماری از مدیران ارشد نظام بانکی در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر