1

برخورد جالب پرسپولیسی‌ها و تراکتوری‌ها در هتل ائل گلی

  • کد خبر : 156425
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

تیم فوتبال پرسپولیس که دیروز تهران را به مقصد تبریز ترک کرد، در میان استقبال تعدادی از هواداران وارد تبریز شد و همراه با تیم تراکتورسازی در هتل پارس اسکان یافت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پرواز سرخپوشان روز گذشته با دقایقی تاخیر، ساعت ۱۶:۵۰ تهران را با ۲۰ بازیکن ترک کرد. پرواز سرخپوشان ساعت ۱۷:۴۰ در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

در محل فرودگاه نزدیک به ۳۰ هوادار به تشویق پراکنده بازیکنان پرداختند و همراه با آنها عکس یادگاری و امضا گرفتند. سرخپوشان با یک دستگاه اتوبوس به هتل پارس منتقل شدند که در تبریز به ایرگلی معروف است. نکته جالب توجه اینکه تیم تراکتورسازی نیز در همین هتل اردو زده است.

حضور همزمان دو تیم در یک هتل صحنه‌های جالب و صمیمی را رقم زد. بازیکنان ابتدا در آسانسورها با یکدیگر برخورد کردند و در این میان برخی بازیکنان به گفتگوی تلفنی یا حضوری با دوستان خود در تیم مقابل پرداختند.

همچنین بازیکنان برزیلی پرسپولیس و ادینهو از تراکتورسازی بیشتر کنار هم دیده می‌شدند و در کل جمع دوستانه و صمیمی بین اعضای دو تیم برقرار شد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کمی استراحت ساعت ۱۹:۱۵ در جلسه فنی شرکت کردند که در جریان آن حمید درخشان و حسین عبدی به بیان نقاط ضعف و قوت تیم حریف پرداختند. در جریان آنالیز بازی تراکتور بخش‌هایی از بازی‌های این تیم در فاز حمله و دفاع و روی شروع مجددها به تصویر کشیده شد. بازیکنان سپس از ساعت ۲۰ برای صرف شام در رستوران هتل حاضر شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156425

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر