1

پرویز مظلومی مربی ترسو و فاقد قاطعیت

  • کد خبر : 15766
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۴

محمد نوازی با انتقاد از مربیان و بازیکنان استقلال گفت: چند نفر از بازیکنانی که از اول فصل به صورت فیکس در استقلال بازی می‌کنند، خیال‌شان از حضور در ترکیب اصلی راحت است و می‌دانند که در همه بازی‌ها حضور دارند. عصر ایران ورزشی – محمد نوازی، هافبک سابق استقلال، پرویز مظلومی را مربی ای […]

محمد نوازی با انتقاد از مربیان و بازیکنان استقلال گفت: چند نفر از بازیکنانی که از اول فصل به صورت فیکس در استقلال بازی می‌کنند، خیال‌شان از حضور در ترکیب اصلی راحت است و می‌دانند که در همه بازی‌ها حضور دارند.

عصر ایران ورزشی – محمد نوازی، هافبک سابق استقلال، پرویز مظلومی را مربی ای ترسو و فاقد قاطعیت خواند.

به گزارش ایسنا، محمد نوازی در واکنش به باخت سنگین استقلال به ملوان، گفت: فکر می‌کنم که پرویز مظلومی باید در ارنج تیمش بیشتر دقت کند. چند نفر از بازیکنانی که از اول فصل به صورت فیکس در استقلال بازی می‌کنند، خیال‌شان از حضور در ترکیب اصلی راحت است و می‌دانند که در همه بازی‌ها حضور دارند.

نوازی در مورد علت اعتراض و قهر بازیکنان استقلال به مواردی از جمله نیمکت‌نشینی گفت: زمانی که در استقلال بودم وقتی قهر می‌کردم چندین بار به کمیته انضباطی ‌رفتم و حتی اخراج هم ‌شدم. این در حالی است که زمان ما به آن صورت هم پول نبود که به دلیل پول قهر کنم. به نظر من فکر می‌کنم که مظلومی کمی می‌ترسد.

وی افزود: در کل فکر می‌کنم که کادر فنی اشتباه می‌کند و این اشتباهات باعث می‌شود که اعتراض‌ها به چشم بیاید. بازیکن حق اعتراض کردن ندارد. وقتی بازیکن پول می‌گیرد وظیفه‌اش این است که سر تمرین‌ها حاضر شود و هر زمان که لازم بود برای تیم بازی کند. فکر می‌کنم تصمیم‌گیری‌های کادر فنی باعث ایجاد چنین مشکلاتی شده است.

نوازی در مورد اینکه کادر فنی چه کار باید بکند تا از این اعتراض‌ها کاسته شود گفت: مدیریت قوی و قاطعیت را باید در کارشان پیاده کنند و از بازیکنان کار بکشند. نه اینکه فقط بازیکنان سر تمرین بیایند و فقط حضور فیزیکی داشته باشند. باید در تمرین کار و تلاش کنند و انگیزه بگیرند.

محمد نوازی در حال حاضر در لیگ ۲دو و در تیم در شهرداری نوشهر بازی می‌کند.

وی دلیل حضورش در لیگ دو را مشکلات مربوط به دلالی در فوتبال ایران عنوان کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر