3

عظیم زاده از بی کفایتی کفاشیان می گوید + تصویر دیدنی از کفاشیان

  • کد خبر : 15967
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۴

محمد منصور عظیم زاده رئیس پیشین روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قاصد اظهار داشت: وقتی در ایام انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و شش ماه بعد از آن با شرایط خاص سیاسی و بین المللی کشور که لازم به توضیح نیست و همگان می دانند، با ۹ تیم […]

محمد منصور عظیم زاده رئیس پیشین روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قاصد اظهار داشت: وقتی در ایام انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و شش ماه بعد از آن با شرایط خاص سیاسی و بین المللی کشور که لازم به توضیح نیست و همگان می دانند، با ۹ تیم ملی صرفاً در ۷ ماه به ترتیب با چین(خرداد ۸۸)، بوسنی(مرداد ۸۸) ، بحرین و ازبکستان (شهریور ۸۸)، ایسلند و مقدونیه(آبان ۸۸) ، قطر ، مالی و کره شمالی (دی ماه ۸۸ ) بازی کردیم، دوستان و تحلیلگران ورزشی انتقاد می کردند که مثلاً آن تیم در حد ما نبود این تیم فلان بود، ما کلاس بالا هستیم یا چرا باید برای بازی های مقدماتی جام ملتها این همه بازی بکنیم.

محمد منصور عظیم زاده تاکید کرد: حالا چه می شود در عرض ۹ ماه اخیر فقط ۲ بازی رسمیِ بین المللی آن هم با ثبت یک رکورد جهانی در تاریخ فوتبال ایران با تیم های ۱۳۸ و ۱۶۱ فیفا یعنی تیم های ماداگاسکار و فلسطین داریم، کسی هم صدایش در نمی آید.

وی ادامه داد: از آذر ماه ۸۸ بعد از بازی با تیم ملی مقدونیه در استادیوم آزادی تاکنون یعنی نزدیک به ۲۳ ماه، فقط همین ۲ بازی دوستانه در تهران برگزار شده و خواهد شد. البته مهم این است که آقایانِ تحلیلگر، آلزایمر اقتضایی نداشته و عمداً تاریخ یادشان نرود.

عظیم زاده گفت: سخن بسیار است اگرچه سخت بر این باورم در فوتبال اگر وصل باشی تمام اشتباهاتت را ولو فاحش به حساب تجربه، دانش، درایت، فهم و ارتباطات گذارده و باج می دهند و اگر نباشی حتی زحماتت را به عنوان وظیفه با رویکردی نقادانه و طلبکارانه می بینند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15967

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر