3

فولاد نوین قهرمان لیگ دسته اول فوتبال شد/ تکمیل چهارگانه فولاد

  • کد خبر : 160510
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸

فولاد نوین تیم دوم باشگاه فولاد خوزستان بعد از صعود به لیگ برتر، در لیگ دسته اول نیز با شکست سیاه جامگان قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان که با اقتدار موفق به قهرمانی در گروه خود و صعود به لیگ برتر فوتبال کشور شده، امروز با شکست سیاه جامگان خراسان که در دیگر گروه این رقابت ها قهرمان شده بود، موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال کشور شد و در مراسمی جام قهرمانی را تحویل گرفت.

در این دیدار که فینال رقابت های لیگ دسته اول کشور نام گرفت و از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، نماینده خوزستان با حساب یک بر صفر حریف خود را شکست داد و قهرمان لیگ آزادگان شد. تک گل این بازی را فرشاد جانفزا در دقیقه ۲۸ برای فولاد نوین به ثمر رساند.

فولاد نوین اهواز در این دیدار با ترکیب ابوالفضل بهادرانی، عقیل کعبی، وحید همراز، رضا مرادی، ادریس کوچکی، داود شاهواروقی، علی اصغر عاشوری (۸۹- حسین شنانی)، حسن بیت سعید، امیر زلیکانی (۶۴- عبدالله ناصری)، فرشاد جانفزا و مهدی نیایش پور (۴۶- مصطفی ماهی) و هدایت سید کورش موسوی به میدان رفت.

سیاه جامگان خراسان نیز در این دیدار محمد عین افشار، بهروز فروغی، محمود خمیس، حمید مروی، فخرالدین قلی زاده (۷۶- آرش همایونی)، هادی خیری، کریم احمدی، حسین نظیری، فرهاد خیرخواه (۶۳- مهرداد رضایی)، بابک مرادی (۵۷- حسین زامهران) و امین عباسی و با هدایت محمدرضا مهاجری در برابر حریف صف آرایی کرد.

شاگردان سید کوروش موسوی سرمربی تیم فولاد در نیمه نخست با در دست گرفتن کنترل بازی، حملات گسترده ای را بر روی دروازه حریف طراحی کردند که در دقیقه ۲۸ بر روی یک ضربه کرنر از جناح راست و ضربه سر جان افزا به گل رسیدند تا با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم، بازیکنان سیاه جامگان حملات پراکنده ای را بر روی دروازه فولاد تدارک دیدند اما مهاجمان این تیم فرصت های خود را از دست دادند و به مقام نایب قهرمانی قناعت کردند.

پس از قهرمانی باشگاه فولاد خوزستان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید باشگاه های کشور، نوبت به تیم فولاد نوین اهواز رسید تا جام قهرمانی لیگ دسته اول را به فوتبالدوستان خوزستانی تقدیم کند.

بازیکنان فولاد نوین که به دلیل قوانین و آئین نامه های فوتبال ایران به احتمال فراوان نمی توانند با مجموعه فعلی در لیگ برتر شرکت کنند، چهارمین قهرمانی را در سال ۹۴ برای فوتبال دیار کارون به ارمغان آوردند تا قدرت فوتبال خوزستان را بار دیگر به سایر استان ها دیکته کنند.

بعد از سوت پایان بازی برخی هواداران فولاد خوزستان به درون زمین آمدند و در کنار بازیکنان با جشن و پایکوبی پرداختند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر