1

جزییاتی از درگیری ماموران ناجا با اشرار در غرب کشور

  • کد خبر : 160753
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

فرمانده نیروی انتظامی از شهادت ۸۷ تن از مأموران پلیس در سال ۹۳خبرداد و جزییاتی از حادثه درگیری ماموران ناجا با اشرار در غرب کشور را تشریح کرد.

سردار حسین اشتری در یکصد و چهلمین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران که با حضور رییس بنیاد شهید در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: ناجا به دلیل مسئولیتی که در حفظ نظم و امنیت کشور دارد، تاکنون بیشترین مبارزه را با اشرار داشته است.

وی ادامه داد: یکی از نهادهایی که بیشترین شهید را در طول سالهای پس از جنگ تحمیلی به نظام تقدیم کرده است، نیروی انتظامی است.

اشتری با بیان اینکه در سال گذشته ۸۷ نفر از مأموران ما در راه مبارزه با اشرار و منافقین شهید شده‌اند، گفت: روز گذشته نیز در درگیری با اشرار و عناصر ضد انقلاب یکی از مأموران ما به شهادت رسید.

فرمانده ناجا تصریح کرد: کارکنان ما آماده اند برای اجرای قانون، احکام الهی و پاسداری از ارزش‌ها تا مرز شهادت هم پیش روند و خدا را شاکریم که این روحیه در ناجا وجود دارد.

اشتری با بیان اینکه بنا داریم با استفاده از تجهیزات و امکانات میزان درگیری مأمورانمان با قانون شکنان و اشرار را کمتر کنیم، از ارائه خدمات مستقل از بنیاد شهید به شهدا و ایثارگران ناجا خبر داد و افزود: این‌ خدمات علاوه بر تسهیلات و خدماتی است که از سوی بنیاد شهید به این عزیزان داده می شود.

اشتری با بیان اینکه تاکید فرمانده قبلی ناجا و بنده ارتباط نزدیک با خانواده شهداست، گفت: به فرماندهان شهرهای مختلف ابلاغ شده که خانواده ایثارگران منطقه حتما آنان را بشناسند.

اشتری در پایان، تکریم خانواده شهدا و دیدار با آنان را موجب برکت برشمرد.

فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران نیز در تشریح جزییات درگیری ماموران ناجا با اشرار در روز گذشته گفت: این حادثه در یکی از مرزهای غربی کشور رخ داد و متاسفانه یکی از ماموران ما به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه اقدامات و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان در حال انجام است، گفت: طی چند روز آینده این افراد دستگیر خواهند شد.

ایسنا/اشتری در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شهادت چند مامور پلیس در مرزهای شرق کشور نیز گفت: در این خصوص رایزنی های لازم با پاکستان انجام شده و امیدواریم طرف مقابل به تعهداتش عمل کند.

فرمانده ناجا اضافه کرد: مشخص است که عاملان متعلق به چه گروهی هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160753

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر