4

مردم از افراط و تفریط خسته شده‌اند

  • کد خبر : 16166
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹

حسین کنعانی مقدم گفت: کشور ما کشوری است که همواره مناسب با شرایط داخلی و بین‌المللی توانسته آرایش سیاسی‌اش را متناسب با آن شرایط تغییر دهد. و یک سیستم متحرک و متناسب با پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها در نظر بگیرد و شکل گیری مجموعه‌ای از دلسوزان موجه و اصیل انقلاب در کنار چنین پتانسیلی در مسیر […]

حسین کنعانی مقدم گفت: کشور ما کشوری است که همواره مناسب با شرایط داخلی و بین‌المللی توانسته آرایش سیاسی‌اش را متناسب با آن شرایط تغییر دهد. و یک سیستم متحرک و متناسب با پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها در نظر بگیرد و شکل گیری مجموعه‌ای از دلسوزان موجه و اصیل انقلاب در کنار چنین پتانسیلی در مسیر وحدت و همدلی و اعتلای نظام مثمر ثمر خواهد بود.

وی با تاکید بر این‌که در این مسیر موانعی هم وجود دارد که باید شناخته شود، گفت: فرصت طلبی‌ها و سهم خواهی‌های کسانی که می‌خواهند مانع از چنین تجمعاتی شوند و همیشه فکر می‌کنند که محور حرکت در نظام هستند و اگر کسی با آن‌ها نباشد، حق حیات سیاسی ندارد، باید مورد توجه قرار بگیرد.

این عضو ائتلاف اصول گرایان منتقد با بیان این‌که باید ایجاد چنین مجموعه‌ای را بر روی حداقل‌ها و نه حداکثرها تنظیم کنیم، گفت: کسانی که نظام جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی، ولایت فقیه و آرمان‌های حضرت امام و اسلام را قبول دارند، مجوز ورود به چنین مجموعه‌ای را دارند.

کنعانی مقدم خاطر نشان کرد: هم چنین در مورد رهبری این جریان باید گفت که برخی فکر می‌کنند، می‌توانند خارج از محدوده ولایت و رهبری مقام معظم رهبری چنین حرکتی را شکل دهند، اما اعتقاد ما این است که اگر ما می‌خواهیم این حرکت، حرکتی نتیجه بخش باشد، باید ولایت پذیری را اصل بدانیم.

وی هم‌چنین اظهار کرد: کسانی که خود را برتر از دیگران و مستحق مدیریت کشور می‌دانند، نمی‌توانند در این مجموعه قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً حرکت‌های سیاسی که مبتنی بر تعقل، ایمان و اخلاق باشد، جایی برای افراطی گری نمی‌گذارد و نیروهایی که در ۳۰ سال گذشته در بحران‌های مختلف آزمایش شدند، کسانی هستند که مخالف هر گونه افراطی گری هستند و می‌شود به آن‌ها در حرکت‌های سیاسی اعتماد کرد و قطعاً‌ این حرکت باعث انزوای نیروهای افراطی خواهد شد.

کنعانی مقدم در پایان تاکید کرد: ‌ایجاد چنین مجموعه‌ای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را به دنبال خواهد داشت و باعث شناخته شدن نیروهای افراط گرا و تفریط گرا می‌شود، مردم نیز از چنین مجموعه‌ای استقبال می‌کنند؛ چرا که مردم از افراط و تفریط خسته شده‌اند و حاضر نیستند به دنبال جریان‌هایی بروند که خود را حاکم مطلق می‌دانند./ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16166

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر