2

آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا/ بنزما به منچستر می‌رود؟

  • کد خبر : 162562
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

 با پایان یافتن لیگ های اروپایی، فصل داغ نقل و انتقالات از راه رسیده و هر روز شایعات زیادی مبنی خرید بازیکنان از سوی باشگاه های مختلف منتشر می شود. آخرین اخبار مربوط به نقل و انتقالات اروپا از این قرارند:

بانک ورزش –– ممکن است باشگاه اینتر سمیر هندانوویچ را در ازای سالواتوره سیرگو راهی پاریس سنت ژرمن کند. این در حالیست که منچستر یونایتد نیز به خرید این دروازه بان امیدوار است.

– چیرو ایموبیله مهاجم سابق تورینو که با مبلغ ۱۹ میلیون یورو راهی دورتموند شده بود از احتمال بازگشت به سری آ خبر داد. ایموبیله در طول فصل گذشته نتوانست آنچنان که باید و شاید در ترکیب زرد پوشان آلمانی جا بیوفتد. از میلان، اینتر، رم و ناپولی بعنوان مشتریان احتمالی وی یاد می شود.

– باشگاه تاتنهام قصد دارد با پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون پوند کریستین بنتکه، مهاجم بلژیکی استون‌ویلا را به خدمت بگیرد. لیورپول وچلسی نیز شرایط بتکه را تحت نظر دارند.

– پس از آنکه رابین ون پرسی در رم رویت شد، شایعات از احتمال پیوستن وی به لاتزیو حکایت داشتند اما لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو این خبرها را رد کرد. در جدیدترین مصاحبه ون پرسی، او از علاقه اش برای پیوستن به یوونتوس حرف زده. این مهاجم هلندی در مورد شرایط باشگاه یووه با همبازی سابقش پاتریس اورا نیز مشورت کرده است.

– شایعات حکایت از این دارند که متیو کواچیچ هافبک جوان  و آینده دار اینتر با قیمت ۲۴ میلیون یورو قرار است به باشگاه لیورپول منتقل شود.

– رئال مادرید قصد دارد کریم بنزما را به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد دیوید دخیا به منچستر یونایتد واگذار کند.

– باشگاه یوونتوس برای تقویت قوای تهاجمی خود چشم به ادینسون کاوانی و ماندژوکیچ دوخته است. قیمت بالای کاوانی یکی از موانع اصلی بر سر راه این انتقال است. به همین خاطر گفته می شود یووه نیم نگاهی به ماندژوکیچ نیز دارد.

– جروینیو بازیکن ساحل عاجی باشگاه رم قرار است با مبلغ ۱۳ میلیون یورو به باشگاه الجزیره امارت منتقل شود. گفته می شود مدیر ورزشی رم، والتر ساباتینی با نمایندگان این باشگاه عربی در لندن ملاقات و به توافقاتی نیز دست یافته اند.
– – منچستریونایتد امیدوار است پیتر چک، سنگربان کهنه‌کار چلسی که قصد ترک این باشگاه را دارد به خدمت بگیرد.

– طی چند روز گذشته شایعات از احتمال پیوستن بن عطیه، مدافع بایرن مونیخ به باشگاه اینترمیلان حکایت داشتند اما گویا باشگاه آلمانی این پیشنهاد را رد کرده است.

– دنی آلوز مدافع باشگاه بارسلونا که شب گذشته فاتح لیگ قهرمانان نیز شد، از احتمال پیوستن به میلان پرده برداشته است. آلوس که پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی کاتالان ها را رد کرده، ساز جدایی سر داده و ممکن است راهی میلانی شود که آماده حضور پر قدرت در لیگ فصل اینده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162562

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر