1

آخرین خبرهای نقل و انتقالات استقلال/ آبی ها به دنبال ۲ بازیکن خارجی

  • کد خبر : 164858
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

مسئولان کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال فردا برای جذب دو بازیکن خارجی وارد مذاکره می شوند.

پیرو درخواست پرویز مظلومی برای جذب دو بازیکن خارجی، بهرام امیری فردا با مدیربرنامه های دو بازیکن خارجی دیدار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، گفته شده یک بازیکن برزیلی و یک فوتبالیست اهل کرواسی مد نظر باشگاه استقلال قرار دارند که در صورت حصول توافق در جلسه ای که فردا با مدیربرنامه های این دو بازیکن برگزار می شود آنها ظرف روزهای آینده به تهران خواهند آمد تا در تمرینات استقلال شرکت کنند.

سرمربی تیم استقلال  هم با اشاره به رضایت خود از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: ما آن چیزی که می‌خواستیم بدست آ‌وردیم ولی در دو سه پست دیگر احساس نیاز می‌کنیم که باید در این پست‌ها نفرات مدنظرمان را به خدمت بگیریم.

پرویز مظلومی در خصوص مخالفت خود با جدایی بهنام برزای و اینکه آیا با این بازیکن صحبت کرده است گفت: چرا صحبت نکرده باشم؟ او جوان است و من در طول اردو بارها با او و سایر بازیکنان حرف زده‌ام. من به او راهنمایی کرده‌ام و گفته‌ام که در شخصیت بازیکن ایرانی نیست که در تست‌های یک تیم شرکت کند. برزای جوان است و آینده دار و به همین دلیل در استقلال می‌ماند و برایش زود است که با تست راهی یک تیم دیگر شود.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به اینکه تعدادی از هواداران با پیامک و تماس‌های خود خواهان حضور برخی از بازیکنان از جمله بختیار رحمانی در استقلال بوده‌اند گفت: من به هواداران می‌گویم که نگران نباشند و از نگرانی‌های ‌آن‌ها باخبر هستم. ما دست روی دست نگذاشتیم و بازیکنانی را می‌خواستیم که باشگاه‌های آن‌ها با ما توافق نکردند. مثلا مسعود حسن‌زاده را می‌خواستیم که ذوب آهن به ما نداد،یا بختیار رحمانی سرباز است و باید به تراکتورسازی می‌رفت. در مورد برخی از نفرات واقعا کاری از دستمان بر نمی‌آمد.

وی تاکید کرد: همین روزبه چشمی را به استقلال آوردیم و آقای مدیرعامل صبا نامه زد که باید مبلغی را به حساب باشگاه‌شان واریز کنیم. ما هم این کار را کردیم و بلافاصله پول ریختیم اما وقتی آقایان حرف می‌زنند و دبه می‌کنند دیگر چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟این خارج از عرف است که ما با یک مدیرعامل به توافق برسیم و سپس حرف خود را عوض کند. اینکه یک مالک باشگاه تغییر کند به استقلال ارتباطی ندارد و دوستان نباید زیر حرف خود بزنند زیرا این وسط استقلال ضرر می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164858

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر