1

مشکل اصلی پرسپولیس چارچوب دروازه است/ سوشا هم زیاد مطمئن نیست

  • کد خبر : 167665
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

نتایج ضعیف پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر باعث ناراحتی هواداران این تیم شده است.

پرسپولیس در هفته اول مقابل پدیده به تساوی خانگی رضایت داد و هفته دوم هم به استقلال خوزستان باخت. این تیم که دچار تغییرات زیادی شده، احتمالا زمان زیادی برای هماهنگ شدن نیاز دارد. بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت این تیم می گوید: «تغییرات زیادی در همه سطوح پرسپولیس اتفاق افتاده که باعث شده این تیم به این وضعیت دچار شود. شاید گفته شود که استقلال هم چنین تغییراتی داشته. اما این طور که به نظر می رسد، فعلا پرسپولیس برای هماهنگ شدن نیاز به زمان بیشتری دارد. باید سه چهار هفته بگذرد و ببینیم وضعیت تیم چطور می شود. پرسپولیس زمان می خواهد تا به شرایط مناسب برسد. اما از طرفی هواداران هم شدیدا ناراضی هستند و همین باعث شده باشگاه شرایط ویژه ای داشته باشد.»
ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که از نظر فنی امیدی به این پرسپولیس هست؟ می گوید: «تیم به شدت جوان شده و بازیکنان کم تجربه ای در ترکیب قرار می گیرند. شاید نزدیک به ۶۰ الی ۷۰ درصد تیم عوض شده اند و تفکرات تغییر کرده است. پیش بینی کردن فوق العاده سخت است. به نظرم اصلا فوتبال ایران قابل پیش بینی نیست. استقلال همین شرایط را داشته اما از دو مسابقه اول فصل خود ۶ امتیاز گرفته. اما پرسپولیس با شرایط مشابه استقلال، فقط یک امتیاز از دو بازی گرفته است. به نظرم تفاوت استقلال و پرسپولیس زیاد نیست اما شرایط آن ها فعلا متفاوت است.»
این پیشکسوت درباره مشکلی که پرسپولیس در دروازه اش دارد می گوید: «یکی از دلایل ضعف پرسپولیس در دو مسابقه اول فصل، دروازه اش بوده. دروازه بان تیم مطمئن نشان نداده و اشتباهاتی داشته که منجر به نتایج ضعیف تیم شده است. البته سوشا مکانی به زودی جای او را می گیرد اما مشکل اینجاست که خود سوشا هم دروازه بان زیاد مطمئنی نیست. گرچه به نظرم سوشا هرچه باشد، از ایمان صادقی بهتر است.»

 

خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167665

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر