1

افشاگری اکبر غمخوار/ خواستند قرارداد میلیاردی دایی را امضا کنیم!

  • کد خبر : 167939
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

رئیس سابق هیات مدیره صبای قم گفت: باید برای انتقال سهام باشگاه سازوکار لازم حفظ شود وگرنه ماجرای محجوب تکرار خواهد شد.

اکبر غمخوار در رابطه با بیانیه باشگاه صبای قم اظهار داشت: اولا اینکه این بیانیه اگر خطاب به من صادر شده، باید به دست من می رسیده اما من فقط آن را در رسانه ها دیدم. ثانیا اینکه بیانیه راعلیه فرد صادر نمی کنند و به فرد نامه می زنند. در ضمن این بیانیه آنقدر سفارشی و شتابزده بوده که به تعدد غلط املایی و انشایی در آن دیده می شود.

وی ادامه داد: هر کسی که بیانیه ای می دهد، زیر آن را امضا می کند اما این بیانیه هیچ امضایی ندارد که من بدانم، روابط عمومی آنرا صادر کرده، مالک احتمالی باشگاه آنرا نوشته و یا از طرف استانداری قم است که متناسب با شان او جوابش را بدهم. همانطور که گفتم این بیانیه آنقدر شتابزده تهیه شده که اصلا خودشان هم نمی دانند، برای چه آنرا صادر کرده اند. فکر می کنم هدفشان صرفا تخریب بوده است.

رئیس سابق هیات مدیره صبای قم در خصوص اینکه در این بیانیه اشاره شده او قصد داشته تیم را به کرمان ببرد، تصریح کرد: هدفمان از روزی که به صبا رفتیم این بود که باشگاه در قم حفظ شود. ما محل تمرینات را به قم انتقال دادیم و حتی با تهیه منزل مسکونی برای سرمربی و بازیکنان سعی کردیم در همین شهر ساکن باشند.اعتقادمان هم این بود که در یک برنامه ۳ تا ۵ ساله بتوانند از استعدادهای بالقوه قم استفاده کردیم و به تیم تزریق کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: با حضور کادرفنی جدید تمام مربیان بومی با تصمیم دایی کنار گذاشته شدند. در ضمن می خواستند از مدیرعامل استفاده ابزاری کنند و می گفتند که قرارداد میلیاردی سرمربی تیم را بدون تصویب هیات مدیره امضا کند. در این بیانیه نیز اعلام کرده اند رئیس هیات مدیره مستعفی که اینطور نبوده چون من استعفا ندادم و رئیس مجمع نامه ای نوشتم که امکان ادامه کار وجود ندارد.

غمخوار درباره اینکه با استاندار قم در این باره صحبت کرده یا خیر، گفت: من به صورت پیامکی و تلفنی سعی کردم با استاندار قم ارتباط بگیرم و حتی بارها درخواست ملاقات به او دادم اما ما را نپذیرفتند و همه کارها را به دست مالک احتمالی جدید سپردند. باید برای انتقال سهام باشگاه سازوکار لازم حفظ شود وگرنه ماجرای محجوب تکرار خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقایان با این بیانیه فرافکنی کردند و جواب مرا ندادند. این دوستان که مرا متهم به انتقال تیم به کرمان کرده اند، امیدوارم خودشان تیم را به تهران نبرند. ما سال قبل با کمک نمایندگان مجلس و استاندار وقت کم هزینه ترین تیم لیگ بودیم و یک جایگاه مناسب به دست آوردیم.

رئیس هیات مدیره سابق صبای قم در پایان با اشاره به جدایی تارتار گفت: با اینکه دایی قبول کرده بود تارتار در کنار او به کارش ادامه دهد اما فکر می کنم شان این مربی حفظ نشد و مجبور بود که جدا شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر