1

شناخت دشمنان اسلام به دست جوانان مومن و متعهد

  • کد خبر : 168217
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

حجت الاسلام والمسلمین دکتر یحیی صالح نیا در باب اهمیت و ارزش انتظار فرج امام عصر(عج) در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : مهم ترین انتظارها، انتظار فرج است. زیرا انتظار فرج از بزرگترین عبادات می باشد.

ایشان تصریح کرد : با توجه به این که معنای انتظار فرج، تنها انتظار وامید قلبی نیست، گرچه انتظار قلبی شاخه ای از انتظار فرج است، ولی به معنای عمل به خاطر ظهور حضرت مهدی (عج) نیز می باشد، تا خداوند در ظهورش تعجیل فرماید.

وی در ادامه افزود : بنابراین، بر ما لازم است که در عصر غیبت امام عصر (عج) خود وجامعه خود را با عمل های شایسته، وامر به معروف ونهی ازمنکر آماده سازیم، ودر انتظار دولت عدالت گستر او باشیم.

خطیب جمعه غرب تهران با اشاره به بصیرت جوانان تحصیل کرده در شناخت دشمنان اسلام گفت  : خوشبختانه همۀ جوانان ما اهل تحلیل وبصیرتند. با این حال یکی از ضرورت های زندگی نسل آینده که در عصر اقتدار نظام به دنیا آمده اند و دشمنی های آشکار را کمتر دیده اند، شناخت دشمن است و این امربسیار حیاتی است .

وی در خصوص اهمیت شناخت سیاست های دشمن اهریمن گفت : جوانان عزیز بدانند که در طرف مقابل ما قلدران عالم هستند که برای حفظ منافع شیطانی خود هرکاری می کنند. کسانی که در یک روز با دو بمب،دویست و بیست نفر را می سوزانند و ناقص می کنند. کسانی که جهت تفریح، خانواده ای را با یک بچه و یک نوزاد شیرخوار زنده زنده آتش می زنند و می خندند. کسانی که عده ای جاسوس به نام داعش را به جان ملت انداخته اند.

 

امام جمعه غرب تهران با شاره به اینکه آمریکا و انگلیس همان آمریکا و انگلیس دوران قاجار و پهلوی هستند خاطر نشان ساخت: آن ها می خواهند ما برده هایشان باشیم و دائم در مقابل خواسته های شیطانی شان سر تعظیم فرود آوریم.

وی اذعان داشت : رژیم فاسد غرب برای به ثمر نشاندن اهداف پلید و ضد اسلامی خود، به دنبال انسان های ضعیف می گردد زیرا غلبه کردن بر آن ها بسیار راحت تر است و انسان های قوی و کارآمد را از سر راه خود کنار می زند .

 

 

دکتر صالح نیا افزود : اگر نگاهی به تاریخ مماشات با ایادی شیطان داشته باشیم می بینیم که  همه افرادی که در طول تاریخ اسلام، به گناه کاران اعتماد کردنند، در نتیجه شکست خوردنند و به هلاکت رسیدند . جوانان ما باید هشیار باشند و کار و مجاهدت کنند و بدانند که تن دادن به برخی مسائل فقط به خاطر مماشات با غرب بوده ونه فتح و پیروزی.

خطیب جمعه غرب تهران در پایان خطبه های خود گفت : پرکردن قلب رآکتور اراک با بتن ، اینکه دستگاه های غنی سازی بدون گاز و خالی بچرخد ، زباله کردن ۹۸ درصد اورانیوم کشور، تبدیل مرکز غنی سازی ۲۰ درصدی که ۸۰ متر زیر زمین است به یک آزمایشگاه ،هرچه باشد اسمش پیروزی نیست!

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168217

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر