1

توافق وحشتناک است/ نمی‌گذارم ایران توان هسته‌ای داشته باشد!

  • کد خبر : 168742
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

«توافق ایران، توافقی وحشتناک است و رئیس جمهور آینده آمریکا را نیز در موقعیتی وحشتناک قرار خواهد داد.»

برخی پایگاه های آمریکایی روز گذشته به انعکاس اظهارات “جب بوش” نماینده جمهوری خواه ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا پرداخته و اظهارات وی در رابطه با توافق هسته ای را پوشش دادند.

 

 

پایگاه آمریکایی “هرالد” (The Herald)  با اشاره به سخنرانی “جب بوش” در دانشگاه “وینتروپ کالیفرنیا” نوشت: «یکی از مسائلی که “بوش” در سخنرانی خود موضع گیری سختی نسبت به آن داشت، توافق هسته ای پرزیدنت اوباما با ایران بود. او از کنگره خواست که با اکثریت آراء بر خلاف توافق رای دهند به صورتی که وتوی اوباما نیز برای تثبیت آن کارگر نباشد. او اظهار داشت که دولت با استفاده از تحریم هایی که تا کنون نیز موجب تضعیف ایران شده است قادر خواهد بود بر سر توافقی بهتر مذاکره نماید.

 

 

“جب بوش” گفت: زمانی که ایرانی ها شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” را در خیابان فریاد می زنند، من آن ها را در این کلماتشان جدی می دانم؛ حداقل موضوع این است که رئیس جمهور آینده باید بسیار هوشیار باشد.»

 

 

پایگاه آمریکایی “فری تایمز” (Freetimes) نیز ضمن پرداختن به سخنرانی “بوش” نوشت: «”بوش” مقداری از سخنرانی خود را به زخم زبان زدن به توافق هسته ای اخیر با ایران اختصاص داد.»

 

 

“فری تایمز” نوشت: «هر چند این توافق به صورت گسترده ای مورد تمجید دیپلمات ها و کارشناسان مسائل امنیتی قرار گرفته است اما شدیدا از سوی سیاستمداران و خصوصا نامزدهای جمهوری خواه ریاست جمهوری مورد انتقاد قرار گرفته است.»

 

 

در این گزارش به نقل از “جب بوش” آمده است: «توافق ایران، توافقی وحشتناک است و رئیس جمهور آینده آمریکا را نیز در موقعیتی وحشتناک قرار خواهد داد. اما در صورتی که من رئیس جمهور باشم، هرگز به ایران اجازه نخواهیم داد که توانایی های هسته ای داشته باشد.

 

 

به هر حال من امیدوارم که کنگره این توافق را رد خواهد کرد و به اکثریت آراء برای باطل کردن حق وتوی رئیس جمهور دست خواهد یافت.»

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168742

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر