2

علی پروین به خاطر گلزار و حیایی کناره‌گیری کرد؟!

  • کد خبر : 168990
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

حسین یاریار قبل از شروع تمرین تیم ستاره‌ها در مورد انصراف علی پروین از هدایت این تیم گفت: قرار ما با پروین این بود که تعدادی از بازیکنان را ما معرفی کنیم که این نفرات شامل هنرمندان می‌شدند و تعدادی از بازیکنان که شامل فوتبالیست‌ها بودند از سوی پروین معرفی شوند. لیستی را مشخص کردیم […]

حسین یاریار قبل از شروع تمرین تیم ستاره‌ها در مورد انصراف علی پروین از هدایت این تیم گفت: قرار ما با پروین این بود که تعدادی از بازیکنان را ما معرفی کنیم که این نفرات شامل هنرمندان می‌شدند و تعدادی از بازیکنان که شامل فوتبالیست‌ها بودند از سوی پروین معرفی شوند. لیستی را مشخص کردیم که حدود ۲۸-۲۷ نفر می‌شد. پروین اعلام کرد این نفرات زیاد هستند و آنها را باز هم کم کنید اما پس از آن ۲۰-۳۰ بازیکن با پروین تماس گرفتند و درخواست حضور در این تیم را دادند که به همین خاطر او تحت فشار قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان در مورد اینکه آیا پروین را بازمی‌گرداند، تصریح کرد: امشب پیش علی آقا می‌روم و تا آنجا که بشود تلاشم را می‌کنم تا او بازگردد. بالاتر از پروین در فوتبال ایران نداریم.

یاریار در مورد اینکه علی پروین اعلام کرده تجربه بازی با میلان برایش بسیار تلخ بوده است، تصریح کرد: او در رودربایستی مانده است. پروین فرد مثبتی است، به همین خاطر در معذورات قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان در ارتباط با احتمال حضور علی دایی عنوان کرد: هنوز این مساله را به طور دقیق نمی‌دانم.

وی در مورد محل برگزاری تمرینات تیم هنرمندان عنوان کرد: قرار است در ادامه به ورزشگاه اکباتان و سپس کمپ تیم‌های ملی برویم.

یاریار در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه دلیل جدایی علی پروین حضور محمدرضا گلزار و امین حیایی در این تیم است، تصریح کرد: خیر این حرف‌ها نیست (باخنده) پروین واقعا انسانی مشتی و خوبی است. او بچه محل من بوده و زمانی که بچه بودم فوتبال بازی می‌کرد. واقعا پروین در فوتبال ایران استثنا است./بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168990

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر