1

مذاکره پرسپولیس با فرهاد کاظمی واقعیت دارد

  • کد خبر : 169078
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

اگر بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن موقعیت هایشان را گل می کردند دیگر نیازی نبود روی اشتباهات داوری متمرکز شوند.

به گزارش آنا، رضا شاهرودی درباره پیشنهاد پرسپولیس به فرهاد کاظمی اظهار داشت: «این خبر واقعیت دارد و از طرف باشگاه پرسپولیس با فرهاد کاظمی تماس گرفته شده است. کاظمی نیز در جواب آنها عنوان کرده که با راه آهن قرارداد دارد و اگر پرسپولیسی ها به جذب وی علاقه‌مند هستند باید با باشگاه راه آهن مذاکره کنند.»

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه اشتباهات داوری که در بازی پرسپولیس و ذوب آهن رخ داد عمدی نیست، تصریح کرد: «اشتباه داوری همیشه وجود دارد. بازیکنان پرسپولیس باید جوری بازی کنند که اشتباهات داوری هم نتواند نتیجه را تغییر دهد. اگر در بازی مقابل ذوب‌آهن موقعیت هایشان را گل می کردند دیگر نیازی نبود روی اشتباهات داوری متمرکز شوند.»

شاهرودی در ادامه افزود: «در این چند بازی اخیر پرسسپولیس بازی های بدی انجام نداده است. به نظر من باید به برانکو یکی دو بازی دیگر هم فرصت بدهند.»

وی درباره کار کردن با فرهاد کاظمی عنوان کرد: «کاظمی به لحاظ فنی مربی بسیار خوبی است و از اینکه در کنار وی حضور دارم خوشحالم زیرا نکات فنی زیادی از این مربی یاد گرفته ام. در حال حاضر نیز راه آهن توانسته تنها تیمی در لیگ برتر باشد که با برنامه و تاکتیکی بازی کند.»

شاهرودی در پایان صحبت هایش درباره حضور در تیم هنرمندان برای بازی مقابل ستارگان جهان خاطرنشان کرد: «تماس هایی برای حضور در تیم هنرمندان شد اما من نمی توانم در این بازی حضور داشته باشم چرا که در روز برگزاری بازی من در سفر هستم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=169078

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر