1

پس از تایید پزشک/شفای یک بیمار تومور مغزی در حرم سیدالشهدا(ع)

  • کد خبر : 17085
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸

، حسن جواد پور که چهار سال از بیماری تومور مغزی رنج می‌برد و در سمت چپ بدن خود هیچ تحرکی نداشت و حتی گوش چپ وی هم ناشنوا شده بود، در حرم امام حسین (ع) شفا یافت.

پایگاه اطلاع رسانی حج در این باره نوشت: محمود رسولی مدیر کاروان مربوطه از تبریز در کربلا ضمن تایید موارد یاد شده درباره چگونگی شفای بیمار این کاروان اظهار داشت: این بیمار پس از توسل به سیدالشهدا (ع) بود که در نیمه‌های شب و نزدیک اذان صبح احساس کرد که شخصی او را از خواب بیدار می‌کند، لذا خود را برای اقامه نماز صبح در حرم آماده می‌کند.

وی افزود: این بیمار با حضور در حرم امام حسین(ع) و اقامه نماز صبح، متوجه می‌شود که گوش سمت چپش می‌شنود و حتی موقعی که می‌خواهند او را بلند کنند و به سمت هتل ببرند، پای چپ او نیز که مدت ها حرکت نداشت، حرکت می‌کند و اینجا بود که این بیمار متوجه می شود شفا یافته و سلامتی مجدد خود را بدست آورده است.

رسولی ادامه داد: بلافاصله پس از مراجعت به تبریز، بیمار یک بار دیگر به پزشک متخصص خود مراجعه می‌کند که طبق تایید دکتر که نسخه آن نیز موجود است، تومور مغزی بیمار دو سانت کوچکتر شده است.

وی با نشان دادن نسخه تایید شده دکتر حمید بیضایی اسکویی فوق تخصص مغز و اعصاب مبنی بر کوچکتر شدن تومور مغزی این بیمار گفت: دکتر همچنین تصریح کرده که حال عمومی این بیمار به سرعت رو به بهبودی است و در اینکه این بیمار توسط امام حسین(ع) شفا گرفته باشد، شکی نیست.

این مدیر کاروان افزود: خانواده این بیمار نیز تصریح کرده اند که چهار سال خنده اش را هم مشاهده نکرده اند؛ اما اکنون وضعیت جسمی و روحی او عادی است و به هیچ دارویی احتیاج ندارد و مانند قبل از بیماری اش زندگی می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17085

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر