1

معرفی گوشی تمام فلزی هواوی با قیمت عجیب +تصاویر

  • کد خبر : 173472
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

هواوی امسال گوشی‌های زیادی معرفی کرده و در عین حال سال موفقی را نیز پشت سر می‌گذارد. این شرکت امروز نیز در ادامه‌ی روند معرفی گوشی در رده‌های مختلف، تلفن میان رده با بدنه‌ی تمام فلزی، دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ و قیمت عجیب ۱۵۷ دلار را رونمایی کرد.

به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از زومیت، هواوی امروز از گوشی جدید خود با نام گلوری پلی ایکس ۵ پرده برداشت. گوشی تمام فلزی دارای حسگر اثر انگشت و قیمتی بسیار مناسب است که می‌تواند رقیبی جدی برای گوشی هم‌رده‌ی خود باشد.

 

 

این گوشی دارای دو نسخه‌ی مجهز به ۲ یا ۳ گیگابایت رم است. هر دو نسخه امکان افزایش حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر با استفاده از میکرو اس‌دی را نیز دارند. پردازنده‌ گلوری پلی ۵ ایکس، پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ مورد استفاده در جی ۴ ال‌جی است که مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو۴۱۸ نیز شده است. به علاوه گلوری ۵ ایکس از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد.

 

 

دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بوده و مجهز به لرزشگیر اپتیکال نیز شده است. وظیفه‌ی تامین انرژی گلوری پلی ۵ ایکس برعهده‌ی باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و سیستم عامل پیش‌فرض آن نیز اندروید ۵.۱.۱ خواهد بود.

 

 

این گوشی از روز ۱۲ آبان با قیمت ۱۵۷ دلار برای نسخه‌ی ۲ گیگابایتی و قیمتی ۲۲۰ دلاری برای نسخه‌ی ۳ گیگابایتی، در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری روانه‌ی بازار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173472

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر