1

مظلومی دیشب در خیابان هم داشت دفاع می‌کرد!/ فتح‌الله‌زاده کری بخواند تا جوابش را بدهم

  • کد خبر : 173632
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس آن گل دقیقه ۹۶ را نمی زد واقعا حقش ضایع می شد.

محمد رویانیان درباره تساوی در دربی ۸۱ اظهار داشت: بازی را دیدم و از آن لذت بردم. به نظرم حق پرسپولیس خیلی بیشتر از این ها بود. باید از بازیکنان و مربیان این تیم تشکر کنیم که تا لحظه آخر ناامید نشدند و برای کسب حداقل امتیاز هم تلاش کردند. به نظرم اگر پرسپولیس آن گل دقیقه ۹۶ را نمی زد واقعا حقش ضایع می شد. این بازی یکی از بهترین بازیهایی بود که پرسپولیس در دربی انجام داده بود چون تقریبا در اکثر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار شاگردان برانکو بود.

 

وی همچنین افزود: من شنیده ام که مظلومی حتی وقتی از ورزشگاه هم خارج شده و به خانه اش هم رفته است، داشته هنوز هم به بازیکنان دستور تاکتیک دفاعی می داده است. حتی می گفتند او در خیابان که بوده، دیشب هنوز به دفاع می پرداخته چون ۴۰ دقیقه دفاع کردن در دربی کاملا در ذهنش مانده بوده است(با خنده).

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس همچنین تصریح کرد: جدا از بحث شوخی و طنز مظلومی فکر می کرد که با یک گل پرسپولیس زمین گیر می شود اما با انگیزه و جنگندگی بازیکنان پرسپولیس مواجه شد. پرسپولیسی ها نشان دادند که برای برد به میدان آمده بودند و حالا اینکه نباختند هم نه تلخ بود و نه شیرین. فکر می کنم طعم این تساوی بیشتر ملس شده بود!

 

وی در پاسخ به این سوال که برای فتح الله زاده قبل و بعد از دربی کری خوانی نکرده، گفت: منتظرم که هر زمانی کری بخواند، من هم جوابش را بدهم.

 

رویانیان درباره اینکه پرسپولیس در پرونده ژوزه به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار یورو محکوم شده، بیان داشت: وقتی یک مدیر از یک باشگاه می رود، دیگر همه مسئولیت ها را به نفرات بعدی می سپارد. درست است که مانوئل ژوزه در دوران مدیریت من به پرسپولیس آمد اما مدیران بعد از من که تعدادشان کم هم نبوده، باید این پرونده را پیگیری می کردند. وقتی من به باشگاه پرسپولیس آمدم، از دوره های قبلی پرونده های اینچنینی زیادی به من ارث رسیده بود.

 

وی درباره اینکه این مبلغ بسیار سنگنین است و به نظر می رسد هیچ پولی به ژوزه پرداخت نشده، گفت: چرا اتفاقا طبق معمول همیشه که ۵۰ درصد قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی را در همان ابتدا پرداخت می کردیم، به این مربی نیز این مبلغ پرداخت شد. با این حال من باید به صورت کامل رای مانوئل ژوزه را ببینم و بعد از آن اظهارنظر کنم. ۲ سال از این موضوع گذشته و به من ارتباطی پیدا نمی کند. باشگاه پرسپولیس دولتی است و ۷ مدیر بعد از من آمده اند. همان موقع نیز ما این مربی را با نظر کارشناسان آوردیم.

 

رویانیان در واکنش به صحبت های گرشاسبی که گفته به جای پرداخت بدهی به دنبال دیدار با رئال بودند، اذعان داشت: آن موقع که هنوز ما بدهکار نشده بودیم. این آقایان باید در مدتی که بودند، این بدهی را مدیریت می کردند. در ضمن موضوع بازی رئال هم مربوط به دوره سیاسی بود.

 

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173632

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نه داشته آموزش می داده بازی در دست داور است زمان نداد تا وقتی که ترکی بداند . کیا دارند از فوتبال حرف میزنند تو رو خدا نگاه کنید . این مملکت ما شده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر