1

واکنش ستاره قرمزها به احتمال پیوستنش به استقلال

  • کد خبر : 173886
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۰۲

هافبک تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: «فعلا نمی توانم درباره نیم فصل صحبت کنم.»

بختیار رحمانی در خصوص شکست تیم‌ تراکتورسازی مقابل صبای قم اظهار داشت: «ما خوب بازی نکردیم و بچه‌ها از روزهای خوب خود فاصله داشتند. گل بدی هم خوردیم و فکر می‌کنم این اتفاقات در فوتبال به‌وجود می‌آید. امیدوارم در ادامه این نتیجه را جبران کنیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم، ولی درمجموع بد بازی کردیم و همین باعث شد که مقابل صبا شکست بخوریم.»

رحمانی در مورد انتقادهایی که از تونی اولیویرا صورت می‌گیرد، هم جواب جالبی داد: «فکر نمی‌کنم او مقصر باشد و بیشتر ما بازیکنان مقصر هستیم. وقتی تیم نتیجه نگیرد قطعا انتقادها هم بیشتر می‌شود.»

 

هافبک تراکتور درخصوص درگیری لفظی سعید آقایی و سروش رفیعی در جریان بازی با صبا گفت: «این خوب نیست که دو هم‌تیمی با یکدیگر جروبحث کنند. البته مسئله چندان حادی میان آنها اتفاق نیفتاد.»

 

وی درباره تماس مسئولان باشگاه استقلال با وی تصریح کرد: «فعلا نمی توانم در این باره صحبت کنم و باید بگویم خبر خاصی نیست. بازی تراکتورسازی با سایپا در پیش است و روی این بازی تمرکز کرده ایم.»

 

رحمانی درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با وی صحبت مستقیم داشته است، گفت: «اینطور نیست. علی نظری جویباری هم در صحبت های خود تاکید کرده است که نمی داند من به استقلال خواهم رفت یا خیر.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=173886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر