3

هیچ وقت در زمین کم کاری نمی کنم/ احترام بزرگترهای پرسپولیس واجب است

  • کد خبر : 176238
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما در این فصل فقط قهرمانی است تا این هواداران که حتی در کیش هم حامی ما هستند، در آخر فصل خوشحال کنیم.

محمد انصاری در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه برگزاری اردوی در کیش اظهار داشت: روز اول اردوی کیش بسیار بانشاط و خوب گذشت. بازیکنان با روحیه بالایی در تمرینات حاضر هستند. من هم تمام تلاشم را برای خدمت به پرسپولیس می کنم.

وی ادامه داد: در بازی قبلی متاسفانه نتوانستیم موقعیت های خود را تبدیل به گل کنیم وگرنه برنده بازی بودیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه در بازی با نفت همانند دیدار مقابل استقلال اهواز عملکردش خیلی درخشان به نظر نمی آمد، تصریح کرد: من در بازی با نفت تمام تلاشم را کردم. اینطور نیست که در یک بازی کم کاری کنم چون همانطور که گفتم تمام هدفم خدمت به پرسپولیس برای کسب نتایج بهتر است.

وی در خصوص اینکه در دیدار با نفت در یک صحنه با سوشا مکانی بر سر تصاحب توپ برخورد کرد، گفت: موضوع خاصی نبود. سوشا از پشت به من گفت که اجازه بده من توپ را دفع می کنم. من هم از آن صحنه تصمیمم را برای گرفتن توپ گرفته بودم. به هر حال خدا را شکر آن توپ مشکلی ایجاد نکرد. من با سوشا و سایر بازیکنان تیم رابطه خوبی دارم. البته به همه بزرگترهای خودم در پرسپولیس احترام می گذارم.

انصاری در رابطه با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان خاطرنشان کرد: از آقای طاهری برای پرداخت این پول و لطفی که به بازیکنان دارد، تشکر می کنم. هدف ما در این فصل فقط قهرمانی است تا این هواداران که حتی در کیش هم حامی ما هستند، در آخر فصل خوشحال کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر