1

درخواست برانکو از چند بازیکن ناشنوا برای حضور در پرسپولیس!

  • کد خبر : 176302
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار مقابل تیمش به دلیل عملکرد خوب بازیکنانم خواهان حضور چند بازیکن در تیمش شد.

عبدالصمد سالک زمانی در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا اقیانوسیه در چین تایپه پس از پیروزی برابر تیم های استرالیا ، ژاپن ، قزاقستان و عربستان، در دیدار پایانی دوباره برابر ژاپن پیروز شدیم و جام قهرمانی را از آن خود کردیم.

 

وی افزود: در ورزش حرفه ای حق این بازیکنان نادیده گرفته می شود و مربیان لیگ برتری حتی زحمت دیدن بازی این بازیکنان را هم به خود نمی دهند. در دیدار تدارکاتی که برابر پرسپولیس داشتیم ، برانکو در پایان دیدار به دلیل عملکرد خوب بازیکنانم ، خواهان حضور چند بازیکن در تیمش شد.

 

علیرضا بسیج کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان نیز اظهار داشت : بازیکنان در فوتبال ناشنوایان باید از شنوایی بالای ۵۵% برخوردار باشند و در حین بازی به هیچ عنوان از سمعک استفاده نکنند ، در فوتبال ناشنوایان بازیکنان به جای صحبت با هم ، با چشم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند .

 

وی ادامه داد: از مسئولین خواستاریم که با حمایتشان ، ما را برای حضوری قدرتمند در جام جهانی ناشنوایان که خرداد سال آینده در ایتالیا برگزار خواهد شد ، کمک کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176302

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر