5

دعوای دو برادر استقلالی در رسانه ها بالا گرفت؛ یک زن هم نمی شود گرفت آن وقت من ۴ زن گرفته ام؟ / این آدم مریض است!

  • کد خبر : 176461
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۷:۳۸

دعوای دو برادر استقلالی در رسانه ها بالا گرفت؛ یک زن هم نمی شود گرفت آن وقت من ۴ زن گرفته ام؟ / این آدم مریض است!

شاهرخ بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به جنجال هفته گذشته برادرش واکنش نشان داد. شاهین معتقد بود که برادرش مادرش را از خانه پدری اش بیرون کرده و آن را به نام همسر چهارم خود کرده است.

اظهارات شاهرخ بیانی را در واکنش به این جریان می خوانید:

* بازی های استقلال را چطور می بینید؟

– این تیم خوب بازی می کند ولی در خط دفاعی مشکل دارد. امیدوارم بازی به بازی بهتر شوند.

* ولی عده ای معتقدند استقلال به عنوان تیم صدرجدول لیگ خیلی جذاب بازی نمی کند.

– به هر حال میدان دادن به جوانان تاوان دارد.

* فکر می کنید دلیل کم تماشاگر شدن بازی های لیگ چیست؟

– به هرحال همه تیم ها مشکلات مالی دارند، پول نمی دهند بنابراین بازیکنان بی انگیزه می شوند. مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری هم همیشه وجود دارد، شما نباید توقع داشته باشید با این شرایط اقتصادی مردم به ورزشگاه بیایند. به نظرم آن چیزی که طرفداران تیم ها از آن ها انتظار دارند در بازی ها رخ نمی دهد و این ها همه باعث می شود طرفداران کمتری به ورزشگاه بیایند. وقتی طرفداری ۲، ۳ ساعت در ترافیک است و به ورزشگاه می آید و بازی جذابی نمی بیند ترجیح می دهد دیگر به ورزشگاه نیاید و از تلویزیون بازی های تیمش را تماشا کند. ضمن اینکه برخی از بازی ها در وسط هفته برگزار می شود و بنابراین به دلیل مشغله کاری طرفدار کمتری به ورزشگاه می رود.

* هفته گذشته هم بحث هایی در رابطه با شما مطرح شده بود، اینکه خانه مادری تان را به نام همسر چهارم تان زدید.

– متاسفانه یک سری صحبت هایی مطرح شده و من تلاش می کنم تا کارهای قانونی آن را انجام بدهم. آن روزنامه ای که این حرف ها را تیتر کرده مدرکی هم داشته؟ من برای تمامی ادعاها سند دارم و مطمئن باشید با ارائه آن ها ثابت می کنم چه کسی دروغ می گوید.

* البته با مادرتان هم صحبت کرده اند.

– حتی اگر ایشان صحبت کرده باشد آیا این حرف ها ملاک است؟ با تلفن صحبت می کنند و بعد هم تیتر می زنند؟ در کشور ما هر اتفاقی بیفتد باید تیترش کنند؟ من که مشکلی ندارم و اقدام قانونی را انجام داده ام و پیگیرش هستم ولی اینکه تیتر بزرگ می زنند و با آبروی افراد بازی می کنند کار درستی است؟ می روند آدم کشی، تجاوز و قتل انجام می دهند ولی اسم نمی برند اما آمده اند و اسم مرا تیتر کرده اند. الان من بگویم فلانی و فلانی فلان کار را کرده اند شما تیتر می کنید؟ با چه مدرکی این حرف ها را می زنند؟ بازی با آبروی آدم ها کار درستی است؟ ما که یک مقداری شهرت داریم و آدم معمولی نیستیم، همه مرا می شناسند، پورحیدری به عنوان شناسنامه استقلا و بقیه اعضای این تیم مرا می شناسند و می دانند من این کاره نیستم. من حتما پیگیری خواهم کرد تا بدانم چه اتفاقی رخ داده است.

* شما خانه مادرتان را به نام همسر چهارم تان زدید؟

– اصلا اینجوری نبوده است، چرا مدرک نشان نمی دهند تا واقعیت روشن شود؟ چرا یک خط سند رسمی رو نکردند؟ آنقدر هول بودند و مصاحبه کردند که اصلا به این چیزها فکر نکردند. من بعد از پدرم همه کاره خانه مان بودم ولی هیچ وقت نیامدم چیزی علیه این آقا بگویم.

* به هر حال شاید اگر پاسخ مناسبی می دادید بهتر بود.

– من در سفر خارج از کشور بودم ضمن اینکه این آقا تهمت زده من پاسخگو باشم؟ مدارک من کامل است ولی هیچوقت نمی آیم در روزنامه نشان بدهم. مدارکم را در دادگاه ارائه خواهم کرد. آقایان به من تهمت زده اند و باید بیایند جوابگو باشند، اینکه یک مشکل خانوادگی را روی جلد می برند واقعا درست نیست.

* شما زن چهارم گرفته اید؟

– شناسنامه و زندگی من مشخص است، ایشان باید حرف هایش را ثابت کند. آبروی من و خانواده همسرم را برده اند. در این زمانه و با این شرایط اقتصادی نمی توان یک بار زن گرفت آن وقت من آمده ام ۴ زن گرفته ام؟ این آدم مریض است و به زودی باید در دادگاه پاسخگوی حرف هایش باشد.

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر