1

انتقاد دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس از وضع عوارض بر صنعت بیمه

  • کد خبر : 176592
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۰۳

دبیر اول کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس درباره تبعات منفی عوارض تحمیل شده بر صنعت بیمه گفت: عوارض تحمیل شده بر صنعت بیمه، هزینه ها را افزایش می دهد؛ صنعت بیمه نیز برای جبران این هزینه ها، به ناچار دست به اقداماتی خواهد زد که نتیجه ی این اقدامات، فشار مضاعف بر مردم خواهد بود.

ابراهیم نکو در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی صدای صنعت گفت: متاسفانه مشکلاتی بر صنعت بیمه عارض شده است که باید حل شود. وضع عوارض بر صنعت بیمه عمق مشکلات را بیشتر می کند.

وی ادامه داد: جمعی از نمایندگان مخالف عوارض تحمیل شده بر صنعت بیمه بودند؛ اما به هر حال باید به رای اکثریت احترام گذاشت؛ بنده خود نیز مخالف این امر بودم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با بیان اینکه عوارض تحمیل شده بر صنعت بیمه، هزینه ها را افزایش می دهد، تصریح کرد: صنعت بیمه نیز برای جبران این هزینه ها، به ناچار دست به اقداماتی خواهد زد که نتیجه ی این اقدامات، فشار مضاعف بر مردم خواهد بود.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: صنعت بیمه اکنون در شرایطی نیست که بخواهند با وضع قوانین، آن را با چالش بیشتری مواجه کنند و اینگونه اقدامات جای سوال است.

وی با ذکر این نکته که شاید در یک شرایط ایده آل وضع عوارض بر صنعت بیمه مشکل ساز نباشد، افزود: با توجه به شرایط فعلی، وضع عوارض بر صنعت بیمه مشکل آفرین خواهد بود. لذا باید با وضع قوانین حمایتی، در راستای برون رفت بیمه ها از مشکلات گام برداشت.

نکو در پایان گفت: بنده با وضع عوارض بر صنعت بیمه مخالفم، ‌زیرا هزینه های ناشی از آن بر دوش مردم خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176592

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر