2

قلعه‌نویی باعث تبلیغ مستند ناصر حجازی در BBC شد!

  • کد خبر : 177165
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

آتیلا حجازی در مورد خبر جلوگیری از اکران عمومی فیلم من ناصر حجازی هستم، گفت: این فیلم برای نمایش مجوز وزارت ارشاد دارد.

فرزند ناصر حجازی گفت: وکیل امیر قلعه‌نویی ناخواسته باعث شد که فیلم من ناصر حجازی هستم نه تنها در ایران بلکه در شبکه‌های خبری مثل یورو نیوز و BBC هم پخش شود و باعث شد تا زمانی که این فیلم اکران می‌شود بدون اینکه حتی ما یک ریال برای این تیم هزینه کرده باشیم، پربیننده شود.

او ادامه داد: داستان این توقیف شکایتی بوده که انجام‌شده و من تعجب می‌کنم. چطور با وجود اینکه این فیلم از طرف وزارت ارشاد مجوز داشته و قبل از اکران خصوصی مورد تأیید و بازبینی مسوولین ارشاد قرار گرفته، از اکران آن جلوگیری می‌شود؟! مگر امکان دارد بدون اینکه هیچ ابلاغیه دادگاهی به دست ما یا عوامل فیلم برسد و بدون حضور آنها در دادگاه و اینکه فرصتی برای دفاع از این شکایت داشته باشند. اتهام آنها تأیید شود. فکر نمی‌کنم در هیچ جای دنیا بشود اکران یک فیلم را این‌طور متوقف کرد!

وی افزود: به نظر من در این اتهام بی‌قانونی صورت گرفته یا شاید از طریق مراجع دیگری این شکایت پیگیری شده که ما اطلاع نداریم. ولی واقعیت این است که در ۴۰۰۰ دقیقه این فیلم مستند روی هم رفته با توجه به حضور شخصیت‌های شاخص ورزشی تنها ۳۰ ثانیه به امیر قلعه‌نویی اختصاص دارد که اتفاقاً ما دوست نداشتیم که اصلاً در فیلم پدرم هیچ نامی از او برده نشود ولی عوامل فیلم اصرار داشتند که به خاطر روند اتفاقاتی که رخ داده این بخش هم به صورت مختصر در فیلم گنجانده شود.

حجازی با اشاره به صحبت‌های وکیل امیرقلعه نویی مبنی بر اتهام زدن به او گفت: من فکر می‌کنم این آقای وکیل توهم داره. در ۳۰ ثانیه هیچ اتهامی به ایشان وارد نشده، ضمن اینکه اگر ما این بخش را حذف کنیم آیا واقعیت‌هایی مثل اینکه به آقای قلعه‌نویی ۴ فصل فرصت داده شد و به پدرم من تنها یک نیم‌فصل زمان دادند، تغییر می‌کند؟ یا اینکه وقتی پدرم در بیمارستان کسری بود او با مأمور بالای سر پدرم حاضر شد که تنها با او دو تا عکس بیندازد و یا اینکه امیر قلعه‌نویی در زمان حیات پدرم در دادگاه از او شکایت کرد.

آتیلا در رابطه با این پرونده شکایت، افزود: شب گذشته این فیلم در حضور عوامل فیلم در باغ‌موزه سینما اکران شد. در این مراسم سه وکیل پایه‌یک هم حضور داشتند که همه آنها عنوان کردند توقیف فیلم بدون برگزاری دادگاه و ابلاغ پیام غیرقانونی است. من نمی‌دانم چرا این آقایان کل فیلم را ول کرده‌اند و به ۳۰ ثانیه از آن چسبیده‌اند. خود مردم بهترین قاضی هستند و می‌توانستند بد از تماشای فیلم در این اظهارنظر کنند، ولی همان‌طور که دیدید طبق اعلام خود مسوولین جشنواره حقیقت، استقبال مردم از فیلم من ناصر حجازی هستم تا به حال در جشنواره بی‌سابقه بوده است و در تمام سالن‌های اکران این فیلم به خاطر استقبال مردم جا برای نشستن نبوده است.

 

خانم بهناز شفیعی، مادر شما بعد از درگذشت مرحوم حجازی عنوان کرد که او همه را بخشیده است. آتیلا در این مورد گفت: کاملاً درست است پدر من در روزهای پایانی عمر همه کسانی را که او را ناراحت کرده بودند را بخشید. اما ناراحتی من از این است که چطور یک وکیل در روز تولد پدرم به خودش اجازه می‌دهد که بگوید بهترین هدیه را ما با توقیف اکران فیلم من حجازی هستم به او دادیم. او اصلاً چه حقی دارد که در مورد پیشکسوت یک باشگاه اظهار نظر کند. شما کارت را انجام‌ بده و پولت را بگیر. به نظر من هواداران استقلال باید در مقابل این صحبت واکنش نشان دهند. من خیلی متاسفم که ایشان با این ادبیات تأسف برانگیز در مورد اسطوره یک باشگاه صحبت می‌کند.

حجازی در پایان گفت: البته جا دارد که من از این آقای وکیل هم تشکر کنم که با وجود اینکه ما یک ریال برای این فیلم خرج نکردهایم این همه برای این فیلم تبلیغات کرد و باعث شد تا زمانی که قرار است این فیلم اکران شود با استقبال بیشتری مواجه شود. چون من دیدم که در رابطه با این خبر نه تنها رسانه‌های ایران بلکه BBC و یورونیوز هم صحبت کردند.

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177165

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر