4

عبدالله ویسی:فقط با پیروزی مقابل شهرداری شکست‌های اخیر جبران می شود

  • کد خبر : 17777
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد، تیمش به واسطه دو شکست اخیر مقابل پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان محکوم به تحمیل شکست به تیم شهرداری در هفته یازدهم لیگ برتر است. عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار صبای قم – شهرداری تبریز گفت: این بازی در […]

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد، تیمش به واسطه دو شکست اخیر مقابل پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان محکوم به تحمیل شکست به تیم شهرداری در هفته یازدهم لیگ برتر است.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار صبای قم – شهرداری تبریز گفت: این بازی در شرایطی خاص و ویژه برگزار می شود. تیم شهرداری در دو بازی گذشته خود به دو پیروزی رسیده و ما به پرسپولیس و ذوب آهن باخته‌ایم. با این شرایط آیا چاره‌ای به غیر از شکست شهرداری داریم؟!

وی در ادامه افزود: ما اگر می خواهیم در بالای جدول بمانیم باید شهرداری را شکست دهیم، در غیر اینصورت در جدول رده بندی سرازیر می شویم و به رده‌های پایین سقوط خواهیم کرد. خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است، فقط با پیروزی مقابل شهرداری شکست‌های اخیر جبران می شود و شرایط روحی و روانی بازیکنان تثبت خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: از ابتدای لیگ برتر هدف ما این بوده که از هر پنج بازی هشت امتیاز بدست آوردیم. از پنج بازی اول ۱۰ امتیاز کسب کردیم و ۹ امتیاز هم از پنج بازی دوم بدست آوردیم. در کل سه امتیاز بیشتر از چیزی که مدنظر داشته‌ایم بدست آورده و به خواسته‌مان رسیده‌ایم. اعتقاد دارم اگر به همین روند ادامه دهیم در پایان لیگ یکی از پنج تیم بالای جدول خواهیم بود.

ویسی در خصوص شناخت خود از تیم شهرداری تبریز گفت: من بازی‌های تیم شهرداری را دیده‌ام و حتی برای تماشای دیدار این تیم مقابل ملوان بندرانزلی به تبریز رفتم. آنالیز خیلی خوبی از تیم شهرداری دارم و راهکارهای بازی با این تیم را به خوبی تمرین کرده‌ایم. ما به مانند همه بازی‌ها با شناخت کافی از حریف وارد زمین می شویم اما شرایط مسابقه است که نتیجه را تعیین می کند.

وی در خاتمه از غیبت اکبر صادقی و میلاد نوری، دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم در دیدار با شهرداری تبریز به علت مصدومیت خبر داد.

تیم فوتبال صبای قم در چارچوب هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ فردا شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم پذیرای تیم شهرداری تبریز خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر