1

بی‌طرفی مسئولان در انتخابات سیاست اصلی دولت است

  • کد خبر : 177957
  • ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

استاندار تهران گفت: سلامت، صحت، امانت‌داری آرای مردم و بی‌طرفی تمام مسئولان اجرایی سیاست اصلی دولت در انتخابات است.

سیدحسین هاشمی عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان تهران که با حضور سید صالح یاسینی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران و امام جمعه‌های استان تهران در سالن اجتماعات سد لتیان شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار کرد: این جلسات هرچند وقت یک‌بار با حضور ائمه جمعه استان تهران برگزار می‌شود و مواردی مانند پروژه‌های اجرایی، سیاست‌های استان و مسائلی که مرتبط است، به سمع و نظر ائمه جمعه می‌رسد.

وی ادامه داد: در این جلسات ائمه جمعه با توجه به ارتباط مستقیم با مردم نظراتشان را در بخش‌های مختلف مطرح می‌کنند و تلاش می‌کنیم به کمک همدیگر هماهنگی و همدلی که در استان تهران وجود دارد را بیشتر کنیم.
استاندار تهران با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه و تعداد کاندیداهایی که در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در تهران و شهرستان‌ها ثبت‌نام کردند، گفت: هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان تهران بدون هیچ حاشیه‌ای تشکیل شده است.

فارس /هاشمی اضافه کرد: این آغاز خوبی برای برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم است تا این انتخابات تبدیل به یک حماسه سیاسی دیگر هم در مجلس شورای اسلامی و هم مجلس خبرگان رهبری شود.
وی تصریح کرد: تمام مشکلات و دغدغه‌هایی که ائمه جمعه استان تهران در این جلسه مطرح کردند، ثبت و پیگیری خواهد شد.
استاندار تهران در خصوص امنیت برگزاری انتخابات در استان تهران گفت: به طور حتم سلامت، صحت، امانت‌داری آرای مردم، بی‌طرفی تمام مسئولان اجرایی در انتخابات یک اصل است که هیئت اجرایی و دولت تدبیر و امید رعایت این موارد را به عنوان سیاست اصلی خود قرار داده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: امنیت هم یکی از بحث‌های اساسی و مهم در انتخابات است که در کنار این موارد به طور حتم انجام می‌شود و ما نگران امنیت انتخابات نیستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=177957

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر